//
کدخبر: ۱۱۰۵۰ //

عشق به استقلال از افغانستان تا مسقط

نوجوان افغان که در تیم های پایه الاهلی بازی می کند از برنامه های خود برای حضور در مسقط و تماشای بازی استقلال می گوید.

برگزاری تمرین استقلال در کمپ الاهلی و در میان زمین ها پرشمار این تیم که در اختیار تیم های پایه این باشگاه قرار دارد، در کنار حواشی همیشگی، جذابیتی متفاوت از همیشه داشت.

حضور هواداران ایرانی سرخابی ها در کنار تیم محبوبشان یکی از اتفاقات همیشگی در جریان سفرهای تیم های ایرانی به کشورهای مختلف اس اما در این میان حضور یک بازیکن تیم زیر ۱۷ ساله های الاهلی باعث جلب توجه حاضران در تمرین استقلال شد. این بازیکن جوان که از پدر و مادری افغان متولد شده بود، از هواداران پر و پا قرص استقلال بود و علاقه او به آبی ها به اندازه ای بود که میان تمرین تیم خود نیز به سراغ تمرین استقلال می آمد تا از وضعیت تیم محبوب خود با خبر شود. این بازیکن جوان که از پدر و مادری افغان در ایران متولد شده بود برای ادامه زندگی راهی الاهلی شده بود، در جریان تمرین استقلال خود را به فنس های تمرین رساند تا از حاضران در محل تمرین، درباره استقلال پرس و جو کند.

”فهیم” در گفت و گو با خبرنگار  ورزش سه از علاقه ی زیادش به استقلال گفت و البته از نقشه ای که برای حضور در عمان و تماشای بازی استقلال با دوستان کم سن و سالش طراحی کرده بود، پرده برداری کرد. هر چند برگزاری بازی در عمان و فاصله حدودا 5 ساعته تا این کشور کار این جوان را برای حضور در مسقط سخت کرده بود اما فهیم امیدوار بود تا بتواند به همراه یکی از دوستان خود این بازی را از نزدیک نظاره کند.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان