//
کدخبر: ۱۰۷۲۱ //

ستاره ملی پوش قرمزها ماندنی شد

با وجود شایعات مطرح شده در مورد آینده کایپتان شیاطین سرخ، اسکای اسپورتس اعلام کرد که رونی در اولدترافورد می‌ماند.

ستاره ملی پوش قرمزها ماندنی شد

چند روز پیش بود که روزنامه «تلگراف» انگلیس گزارش داد که نمایندگان چندین باشگاه چینی در حال مذاکره با سران باشگاه منچستریونایتد در خصوص به خدمت گرفتن وین رونی هستند. پنجره نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی چین تا پایان ماه فوریه (10 اسفند) باز است و این یعنی طرفین حدود یک هفته فرصت دارند تا یکدیگر را برای عملی شدن این انتقال متقاعد کنند.

 

روزنامه «میرر» انگلیس در شماره امروز (چهارشنبه) خود مدعی شد که وین رونی پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات چین، به یک تیم چینی که نامش فاش نشده، ملحق خواهد شد و در ازای 30 میلیون پوند راهی سوپرلیگ چین خواهد شد. این روزنامه همچنین خبر داده کاپیتان 31 ساله شیاطین سرخ با دستمزد هفتگی یک میلیون پوند صاحب بیشترین دستمزد در بین بازیکنان شاغل حال حاضر جهان خواهد شد.

 

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورس» اما به نقل از منابع موثق خود خبر داد که بعید است وین رونی در این مقطع از فصل اولدترافورد را ترک کرد. رونی 18 ماه از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است، این در حالی است که قراردادش قابلیت تمدید برای یکسال دیگر را دارد.

 

گفته می‌شود سه باشگاه گوانگژو اورگراند، جیانگسو سونینگ و بجینگ گوان از مشتریان بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد هستند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان