//
کدخبر: ۱۰۲۶ //

دردسری تازه برای منصوریان!

بررسی فساد در فوتبال پایه و البته اعتراض های همیشگی تبدیل به عادت در فوتبال ایران شده است.

دردسری تازه برای منصوریان!

به گزارش فرتاک نیوز، حرفهای منصوریان سرمربی استقلال هم در نوع خودش بسیار جالب توجه بود و عدم غلاقه به ارتباط با سرمربیان پایه تیمش قابل تامل اما وضعیت خود منصوریان هم در زمان هدایت تیم نفت بسیار شبهه برانگیز است.

 

نکته جالب تر اما آنجایی بود که علیرضا منصوریان اعلام کرد به خاطر اینکه می دانسته در رده های پایه چه خبر است، روابطش را با امیدها و دیگر رده ها قطع کرده است.

منصوریان از جمله مربیانی است که در نفت تهران، برای جذب چند بازیکن به شدت مورد انتقاد بود. او بازیکنی که کمپانی، مربی پایه های نفت تهران حاضر نشده بود او را به خاطر اینکه توانایی فنی نداشت جذب کند را به تیم بزرگسالان آورد. بازیکنی که سالیان سال بود با پرداختی که پدرش به رده پایه های استقلال داشت، تمامی رده های پایه این تیم - نوجوانان و جوانان و امیدها - را پشت سر گذاشت و سپس به امیدهای نفت تهران رفت که مورد توجه کمپانی قرار نگرفت اما منصوریان او را به تیم بزرگسالان برد و اعلام کرد خیلی بازیکن بااستعدادی است که می تواند به نفت تهران کمک کند اما مشخص نشد چرا همان سال هم مقابل دو سه تیم دسته سومی که با نفت در جام حذفی بازی داشتند نیز به بازی گرفته نشد!

بعد ها اطرافیان باشگاه نفت اعتراف کردند که پدر این بازیکن هزینه اردوی ترکیه تیم نفت را پرداخت کرده و حتی پول اولیه جذب پادوانی نیز از جیب او پرداخت شده تا آقاپسرش در لیست علیرضا منصوریان برای بزرگسالان نفت باقی بماند که همین طور هم شد.

نکته جالب در خصوص این پسر اینکه در رده امیدها، پدرش به هر بازیکنی که به پسرش پاس گل می داد هم مبلغی پرداخت می کرد و بازیکنان تکنیکی تیم که وضع مالی خوبی نداشتند تمامی بازیکنان را دریبل می کردند و در موقعیت های عالی به آقازاده پاس می دادند تا بلکه پول پاس گل را دریافت کنند اما او باز هم در زدن گل های بسیار ساده هم ناکام بود و ضرر زیادی به بچه های تیم می زد!

باید دید منصوریان که حالا دم از قطع ارتباط با رده های پایه می زند در خصوص جذب این بازیکن در فصل گذشته چه نظری دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان