//
کدخبر: ۱۰۰۲۲ //

عنایتی: امیدوارم گردن میناوند بعد از ۹ سال خوب شود!

مربی صبای قم گفت: استقلال در لیگ هم شانس قهرمانی دارد اما حتما باید بتواند سهمیه را بگیرد.

 عنایتی: امیدوارم گردن میناوند بعد از 9 سال خوب شود!

رضا عنایتی در رابطه با وضعیت صبای قم اظهار داشت: در نیم فصل دوم شرایطمان خیلی بهتر از نیم فصل اول است. انشاالله این روند را ادامه دهیم تا جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. بازی سختی این هفته با سایپا داشتیم اما بازهم با امتیاز زمین را ترک کردیم.

وی درباره تفاوت مربیگری و دوران بازیگری عنوان کرد: هر 2 سخت است. بالاخره هم بازیگری در جایگاه خودش سخت است و هم مربیگری. البته مربیگری استرس بیشتری دارد و باید کمی آستانه تحمل بالاتری داشته باشم.

مربی صبای قم درباره تعداد استقلالی های این تیم تصریح کرد: بازیکنانی را جمع کردیم که از نظر اخلاقی شرایط خوبی دارند و هم از نظر فنی به ما کمک کردند. به نظرم حضور بازیکنان جدید باعث شده که از روحی تیم ما بالا برود. این چند نفر که قبلا سابقه بازی در استقلال را هم دارند، انگیزه بالایی داشتند که خودشان را ثابت کنند. خدا را شکر هم این اتفاق برای ما خوب بوده و هم برای خودشان.

عنایتی درباره دیدار استقلال مقابل الاهلی امارات گفت: استقلال روند رو به رشد خوبی داشته است. بردهای متوالی آنها نشان می دهد که جوانان این تیم اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا آنها در آسیا نیز امتیازاتی خوبی را بگیرد. استقلال در لیگ هم شانس قهرمانی دارد اما حتما باید بتواند سهمیه را بگیرد.

کاپیتان سابق استقلال در پایان درباره کری خوانی مهرداد میناوند برای استقلالی ها و اینکه گفته آنقدر صدر جدول را نگاه کردیم، گردنمان درد گرفت، افزود: امیدوارم بعد از 9 سال گردن میناوند خوب شود. ما بخیل نیستیم و امیدوارم بعد از چندین سال اتفاقی بیفتد که هواداران پرسپولیس هم خوشحال شوند.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان