//
کدخبر: ۱۰۰۱۸ //
خوشحالیم که خرید‌ها جواب دادند

خلیلی: دلیل اصرار تبریزی‌ها برای تغییر زمان بازی را متوجه نشدیم/ سهمیه آسیا را از بازی‌های لیگ می‌خواهیم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: تبریزی‌ها از شب قبل از مسابقه اصرار به تغییر ساعت بازی داشتیم که در نهایت بازی به تعویق افتاد.

خلیلی: دلیل اصرار تبریزی‌ها برای تغییر زمان بازی را متوجه نشدیم/ سهمیه آسیا را از بازی‌های لیگ می‌خواهیم

محسن خلیلی در مورد برتری تیمش مقابل ماشین‌سازی و اینکه چرا این دیدار به تعویق افتاد، اظهار داشت: ما روز بازی در زمین مسابقه حاضر شدیم و تیم داوری بعد از بررسی شرایط آبی‌وهوایی تصمیم گرفت بازی یک روز به تعویق بیفتد، در حالی که به اعتقاد ما شرایط زمین مسابقه برای برگزاری بازی بد نبود. با این‌ حال ما به تصمیم داور بازی احترام گذاشتیم و یک روز بعد با یک بازی خوب و کم اشتباه سه امتیاز را مال خود کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تبریزی‌ها اصرار داشتند بازی به تعویق بیفتد، تأکید کرد: شب قبل از مسابقه مسئولان تیم ماشین‌سازی و همچنین استانداری اصرار شدیدی داشتند بازی یک ساعت زودتر برگزار شود که ما نپذیرفتیم و البته دلیل اصرار آنها را هم نفهیمیدم. ضمن اینکه برخی سایت‌های خبری نیز یک روز قبل از مسابقه از لغو بازی خبر دادند که در نوع خودش جالب توجه بود. به هر حال بازی برگزار شد و نتیجه آن هم به سود ما رقم خورد که جای خوشحالی دارد.

خلیلی با بیان اینکه باید در نیمه اول کار ماشین‌سازی را تمام می‌کردند، یادآور شد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند فرصت صددرصد گلزنی نصیب‌‌مان شد که اگر ضربه ارسلان مطهری و محمد قاضی گل می‌شد در همان نیمه اول سه گل به ماشین‌سازی زده و کار این تیم را تمام می‌کردیم. به هر صورت جذابیت فوتبال به این است که هر توپی گل نشود و خوشحالیم که با برد به دست آمده توانستیم به جمع پنج تیم اول برگردیم و دوران بدشانسی‌های‌مان تمام شد.

سرپرست تیم نفت در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند در مسابقات لیگ سهمیه آسیا را بگیرد، گفت: مسلماً اگر ما بتوانیم در لیگ چهارم شویم آن وقت کسب سهمیه‌مان قطعی است از این جهت که همراه با تراکتورسازی فینالیست جام حذفی هستیم. ما در نیم‌فصل برای قهرمانی در جام حذفی و همچنین کسب سهمیه از لیگ هدف‌گذاری کردیم و همه تلاش‌مان را برای رسیدن به هدف‌های خود خواهیم کرد.

وی راجع به خرید‌های تیمش در نیم‌فصل دوم و اینکه چرا شهباز‌زاده در بازی با ماشین‌سازی به میدان نرفت، عنوان کرد: خوشحالم از اینکه انتخاب‌های ما در نیم‌فصل کارایی مثبتی تا اینجای بازی‌ها برای ما داشته‌اند. هر چند علی دایی بازیکنان دیگری هم در لیست خود قرار داده بود، اما به خاطر مشکلات مالی و قرارداد‌هایی که برخی از این بازیکنان با باشگاه داشتند نتوانستیم آنها را جذب کنیم. بازیکنانی جوانی مثل نجفی و عادلی در کنار بازیکنان باتجربه و کارآمدی از جمله تیموریان و شهباز‌زاده قطعاً کمک زیادی به ما خواهند کرد. البته  ITC شهباز‌زاده قبل از بازی با تراکتورسازی به ایران نرسید تا او مقابل ماشین‌سازی به میدان برود، اما برای دیدار با پرسپولیس او مشکلی برای همراهی تیم نخواهد داشت.

خلیلی در پایان راجع به اینکه آیا کادرفنی نفت قصد برخورد با میلاد فراهانی و محمد دانشگر را به خاطر درگیری شدید لفظی در جریان بازی با ماشین‌سازی که منجر به سه کارته شدن آنها شد ندارد؟، تصریح کرد:  مسلماً بعد از تعطیلات جلسه‌ای را در این خصوص و مسائل مربوط به تیم با علی دایی خواهیم داشت و او در مورد بازیکنان خاطی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان