//
کدخبر: ۱۰۰۱۴ //
لیست یکصد نفره از بدهکاران مالیاتی فوتبالی ها؛

بدهی مالیاتی منصوریان ورزشی نیست!

سرمربی آبی پوشان بخاطر بدهی مالیاتی فعالیت‌های شخصی و غیرفوتبالی خود که حدود پانصد میلیون ریال است، ممنون الخروج شده است.

بدهی مالیاتی منصوریان ورزشی نیست!

 بحث بدهی‌های مالیاتی فوتبالیست‌ها و مربیان با توجه به شروع بازی‌های باشگاه‌های آسیا و سفرهای خارجی و ممنوع الخروجی علیرضا منصوریان سرمربی استقلال و دیگران بار دیگر خبرساز شد.

این مشکل سالیان سال است که از معضلات فوتبال ماست. در برهه‌ای باشگاه‌ها مسئول پرداخت مالیات بازیکنان را در قراردادها به عهده می‌گرفتند که این کار به نفع بازیکنان بود ولی بدهی مالیاتی باشگاه‌ها را مضاعف می‌کرد. تا اینکه با دستور وزیر ورزش و جوانان وقت از این عمل جلوگیری شد تا بازیکنان به فکر راه دیگری برای حل این مشکلشان باشند.

طبق شنیده‌ها پرونده‌ای شامل لیست یکصد نفره‌ای از بازیکنان حال حاضر و سابق و مربیان تیم ملی، استقلال و پرسپولیس که همگی بالای یک میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارند، وجود دارد که به آنها اولتیماتوم نهایی داده شده تا سریعا پیگیری و بدهی خود را پرداخت کنند. اما در این بین موضوع علیرضا منصوریان متفاوت از بقیه است و بخاطر بدهی مالیاتی فعالیت‌های شخصی و غیرفوتبالی خود که حدود پانصد میلیون ریال است، ممنون الخروج شده است. باشگاه استقلال برای رفع مشکل منصوریان شدیدا در حال پیگیری است تا بتواند سرمربی خود را به کاروان آبی پوشان در مسقط ملحق کند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان