//
کدخبر: ۱۰۰۱۱ //

اختلاف کی روش و برانکو حل شد؟

کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه برانکو نسبت به گذشته درباره کی روش تغییر موضع داده، گفت: این مسائل سوءتفاهماتی بود که با درایت فدراسیون و مدیران باشگاه حل شد.

 اختلاف کی روش و برانکو حل شد؟

جعفر کاشانی  در رابطه با وضعیت پرسپولیس قبل از برگزاری اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من همیشه خوش بین هستم و به نظرم باید انرژی مثبت داشته باشیم تا پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران بتوانند در آسیا موفق باشند. به هر حال باشگاه سعی کرد ابزار کار تیم را فراهم کند و ما به سمت حرفه ای شدن پیش می رویم.

وی افزود: باید این را هم در نظر بگیریم که حریفان ما بیکار ننشسته اند و آنها نیز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نقاط ضعف خود را پر می کنند. همین الهلال که اولین حریف پرسپولیس است، امکانات بسیار خوبی دارد اما ما نیز باید درایت و تعامل پیش به سوی موفقیت می رویم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس در یک کشور دیگری میزبان الهلال است، تصریح کرد: نباید به این مسائل توجهی کرد. من همیشه خوش بین هستم و حس می کنم الان تیم بزرگی هستیم. باید به فکر موفقیت باشیم و امیدوارم بازیکنان نیز از امکاناتی که در اختیارشان قرار گرفته است، استفاده کنند.

کاشانی درباره اینکه هیچ کدام از اعضای تیم مدیریتی پرسپولیس به عمان نمی روند، گفت: تا جایی که من می دانم، حتی طاهری هم قرار نیست به سفر  برود. البته به من پیشنهاد شد که با تیم بروم اما من گفتم که به جای من 2 جوان را با خود ببرید تا تجربه کسب کنند و برای آینده پرسپولیس مفید باشند.

وی درباره جلسه روز گذشته برانکو و طاهری و حمایت از تیم ملی خاطرنشان کرد: من هم در این جلسه حضور داشتم. بسیار مفید و مثبت بود و در نهایت نیز صحبت های خوبی از سوی برانکو مطرح شد. تیم ملی همیشه جای بهترین ها بوده و مطمئن باشید این اتفاق بازهم رخ می دهد.

وی افزود: پرسپولیس 8 بازیکن در تیم ملی دارد و استخوان بندی تیم ملی از پرسپولیس تشکیل شده است. طبیعی است که برانکو از این اتفاق خوشحال باشد و از تیم ملی حمایت کند تا موفق شود.

کاشانی درباره اینکه برانکو نسبت به گذشته درباره کی روش تغییر موضع داده، گفت: این مسائل سوءتفاهماتی بود که با درایت فدراسیون و مدیران باشگاه حل شد.

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان