//
کدخبر: ۸۰۲۶ //
همه می‌آییم؛

سالاری: ترامپ هنوز مردم ایران را نشناخته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترامپ هنوز مجموعه بزرگ ملت ایران را نشناخته است.

سالاری: ترامپ هنوز مردم ایران را نشناخته است

به گزارش فرتاک نیوز، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی  و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مراسم امسال به دلایل متعددی دارای اهمیت بسیار است و ضرورت دارد که تمامی جریانات سیاسی حضور یابند و فراخوان دهند که همه مردم در این مراسم مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اظهارات ترامپ، افزود: شخصیتی که با اتکا به مجموعه‌ای از عوامل عوام فریبانه توانست خود را به کاخ سفید برساند، مبتنی بر گفتمان عوام فریبانه، تصمیمات پوپولیستی هم می‌گیرد، چراکه یکی از دلایل اصلی اتخاذ چنین رویکردی مربوط به عدم آگاهی از مردم جمهوری اسلامی، انقلاب و منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ترامپ هنوز مجموعه بزرگ ملت ایران را نشناخته است، به خاطر همین چنین تصمیماتی می‌گیرد.

 

سالاری با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در طول تاریخ نشان داده‌اند که با استکبار ستیزی مخالفند، افزود: یکی از مهمترین ضرورت‌های جمهوری اسلامی تحقق مفاد سند برجام به عنوان یک سند تاریخی است که هم اکنون در زمان، یک فرصت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

 

وی تاکید کرد: همه آحاد مردم از هر طیف، تفکر و جناحی باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور تمام قد داشته باشند تا یک پیام پیشگیرانه‌ای برای عدم اتخاذ چنین رویکردهایی از سوی ترامپ و کسانی که در کشورهای اروپایی مانند این شخص فکر می‌کنند، داشته باشند.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمهوری اسلامی مبتنی بر مبانی بر گرفته از دین مبین اسلام است، به همین دلیل مردم باید در راهپیمایی حضور تمام قد داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان