//
کدخبر: ۷۸۳۶ //
همه می‌آیی

تقی‌پور: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج حرکت‌های انقلابی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تنها یک حرکت ساده نیست، این تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) است.

به گزارش فرتاک نیوز، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: دهه مبارک فجر همیشه فراز بسیار حساس و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی به انقلاب سال 57 اشاره کرد و افزود: در این سال و دهه شکوهمند، انقلاب اسلامی با قدرت تمام توانست امپراطوری عظیم دستگاه پهلوی و حامیان آن که دامنه و وسعت زیادی داشت را سرکوب کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این دهه هر روز یک اتفاق ویژه در تاریخ ایران عزیز رخ داد، تصریح کرد: هم اکنون این دهه یادآور اتفاقات آن زمان است و در حقیقت مردم ایران یک تاریخ فشرده‌ای از تاریخ انقلاب را در این دهه مرور و به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.

تقی‌پور ادامه داد: راهپیمایی امسال اوج حرکت‌های انقلابی است، چراکه باید گفتمان‌های امام (ره) را مرور کنیم تا یادمان نرود که ما زاده این انقلاب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اجماع ملت در سطح ملی به عنوان یک قدرت مستحکم درونی نظام است، گفت: رمز ماندگاری ما حفظ روحیات انقلابی و گفتمان امام (ره) و حرکت در راستای دین مبارک اسلام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاریخ بی نظیر است، افزود: این امر از سوی ولی فقیه و رهبر کبیر انقلاب صورت گرفت به همین منظور امروز شاهد هستیم که هرچه عمق این انقلاب بیشتر می‌شود، عمق کینه و دشمنی با ملت ایران نیز بزرگتر و بیشتر می شود.

تقی پور با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب تنها شکل کار خود را در دشمنی تغییر داده اند، گفت: در گذشته دشمنان با ما جنگ سخت داشتند اما بعد از مدتی آن را به جنگ نیمه سخت مانند تحریم، محاصره اقتصادی و اقدامات زیاد دیگر تغییر دادند و اما امروز هم با ملت ایران جنگ نرم در فضای مجازی و فناوری‌های نوین را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم فناوری‌های جدید و فضای مجازی خوب نیستند اما توصیه می‌کنند به دلیل اینکه این‌ها ابزار سلطه قدرت دشمن هستند، باید هوشمندانه و با دقت از آن بهره‌گیری کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید سواد رسانه ای و فضای مجازی خود را در این زمینه بالا ببریم، تصریح کرد: حرکت 22 بهمن یک یادآوری مجدد و فرصتی است که ارزش‌های انقلاب را بازرسانی و ضعف‌ها و همچنین آسیب‌هایی که در این سال‌ها به دلیل هجمه‌های دشمن به انقلاب ما وارد شده را شناسایی می‌کند.

تقی‌پور با تاکید بر اینکه نقاط قوت زیادی داریم و باید همه آن‌ها را بررسی و بازسازی کنیم، گفت: بدون شک همه برای وعده الهی، اقتدار و زمینه‌سازی حکومت واحد جهانی روز شماری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بارها ثابت شده که در روز 22 بهمن پیام های بسیار بزرگی به دوستان و دشمنان انقلاب در اقصی نقاط دنیا داده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن به همه دنیا نشان می‌دهند که نه تنها از این هجمه‌هایی که آن‌ها علیه انقلاب به کار بسته‌اند، خسته نشده‌اند بلکه با بصیرت، هوشمندی، توانمندسازی و قدرت‌گیری ملی آمادگی بیشتری دارند.

تقی‌پور گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران در سال 57 در این حرکت انقلابی تنها بود اما امروز در منطقه، دوستان و یاران انقلابی دارد که از قدرت و نفوذ بالایی برخودارند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تنها یک حرکت ساده نیست، این تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) است و یک پیغام بلند استراتژیک برای دنیا دارد که انقلاب اسلامی زنده، بالنده و قدرتمندتر از پیش حرکت می‌کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان