//
کدخبر: ۷۸۳۰ //
سرپرست مطرح کرد؛

ایجاد گفتمان مشترک بین مسئولان و جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: هدف ما ایجاد کسب و کار نو در فضای مجازی است.

ایجاد گفتمان مشترک بین مسئولان و جوانان

به گزارش فرتاک نیوز، مهران سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تهران که امروز ( چهارشنبه) در ساختمان فرمانداری تهران برگزار شد، با اشاره به این که امروز دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان تهران با حضور مسئولان و مدیران استانی و شهری تشکیل شد، اظهار داشت: قصد داریم تا همایش بزرگی را با هدف ایجاد گفتمان مشترک بین مسئولان و جوانان ایجاد کنیم.

 

وی افزود: در این راستا برنامه‌های مختلفی را با همکاری سازمان‌های مختلف در نظر گرفته‌ایم.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در این زمینه همکاری‌های مناسبی را با اداره کل سازمان بهزیستی داشته‌ایم.

 

سرپرست افزود: آموزش سواد رسانه‌ای هم یکی دیگر از موضوعات مطرح در این جلسات بود که در این باره نیز پیگیری‌ها و همکاری‌های لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما ایجاد کسب و کارهای نو در فضای مجازی است و قرار شده با همکاری ادره کل کار و رفاه اجتماعی این کار را محقق کنیم اما متأسفانه از این اداره تاکنون چیزی وصول نکردیم و نمایندگان این اداره با ما همکاری نکرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان