//
کدخبر: ۷۷۵۳ //

جمع آوری و ساماندهی متکدیان در تهران

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران گفت: جمع آوری و ساماندهی تکدی گری به ویژه در سر چهارراه ها در دستور کار قرار دارد.

 

به گزارش فرتاک نیوز : محسن پیرهادی در خصوص وضعیت محله شهرک قدس واقع در منطقه 2 ، اظهار کرد: در حوزه های مختلف از جمله سلامت، خدمات شهری، عمران و فرهنگی مواردی از سوی اعضاء شورایاری محل بیان شده که این موارد در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: ضعف در خصوص روشنایی بوستان ها و معابر محله به ویژه خیابان دادمان، حد فاصل تقاطع خوردین و پاکنژاد در دست پیگیری است.

پیرهادی ادامه داد: در بخش خدمات شهری امکان مکانیزه نمودن مخازن دفنی زباله در سطح محله در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی چند طرح در حوزه عمران ، حمل و نقل و ترافیک، بیان کرد: امکان احداث پارکینگ طبقاتی در میدان صنعت با مشارکت بخش خصوصی و درخواست اعضای شورایاری مبنی بر پیش بینی و طراحی تقاطع همسطح و یا غیرهمسطح در میدان صنعت و همچنین تقاطع غیر همسطح در چهارراه قدس واقع در خیابان خوردین در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله شهرک قدس نیز چند موضوع در دست بررسی است که از آن جمله می توان به امکان احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره ویژه بانوان در سطح محله، جمع آوری و ساماندهی تکدی گری به ویژه در سر چهارراه ها و بررسی امکان توسعه فضای ساختمان سرای محله به منظور ارائه بیشتر خدمات اجتماعی و فرهنگی به اهالی محله اشاره کرد.

پیرهادی افزود: اعضای شورایاری محل در خواستی را مبنی بر افزایش اعتبارات و بودجه سرای محله به منظور انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی داشته اند که این موضوع در دست بررسی است.

وی گفت: در حوزه برنامه و بودجه ریزی تلاش می شود که اعتبارت لازم به منظو احداث مجموعه ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در سطح محله و احداث پارکینگ طبقاتی در میدان صنعت با مشارکت بخش خصوصی پیش بینی شود.

 

 

منبع: فردا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان