//
کدخبر: ۷۶۹۴ //
قائم‌مقام شهردار کرج :

بخشودگی عوارض ‌نوسازی بافت‌های فرسوده ‌کرج پیگیری می‌شود

قائم‌مقام شهردار کرج گفت: از جمله سیاست‌های تشویقی شهرداری برای بافت‌های فرسوده، اعطاء وام‌های بسیار خوب، دستور بخشودگی عوارض قابل ملاحظه و همچنین در بحث تراکم در نظر گرفتن حداکثری تراکم است.


بخشودگی عوارض ‌نوسازی بافت‌های فرسوده ‌کرج پیگیری می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز؛ محمدرضا رضاپور اظهار داشت: کمیسیون ماده 100 یکی از کمیسیون‌های قانونی شهرداری است که در آن شهرداری مکلف است درآمدهای پیش‌بینی شده از این محل را صرف هزینه‌های جاری و عمرانی کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج یکسری درآمدهای کلان معوقه داشته و صلاح دانسته شد برای جذب حداکثری در بودجه 96 آن را پیش‌بینی کنیم، افزود: به‌دلیل اینکه شهرداری‌ها درآمد-هزینه هستند، افزایش و کاهش را باید بر مبنای منابعی که دارند پیش‌بینی کنند.

قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه منابعی که برای کمیسیون ماده 100 پیش‌بینی کردیم منابعی هستند که وصول آنها در شهرداری کرج وجود دارد، گفت: از این جهت توانستیم موانع را برداریم و مشکل این کمیسیون را حل کنیم.

رضاپور در ارتباط با بافت‌های فرسوده، عنوان کرد: رسیدگی به بافت‌های فرسوده جزو وظایف شهرداری نیست و شهرداری‌ها به عنوان یک ابزار تشویقی در اختیار مردم برای این موضوع هستند.

قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر اینکه شهرداری برای نوسازی بافت‌های فرسوده عوارض تشویقی در نظر گرفته ‌است، افزود: در بودجه سال بعد برای توانمندسازی این موضوع ارقامی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم تعدادی پروژه در ارتباط با بافت‌های فرسوده به شکل نمونه اجرا کنیم.

رضاپور با بیان اینکه حمایت‌های سال بعد در ارتباط با این موضوع بیشتر می‌شود، گفت: از جمله سیاست‌های تشویقی شهرداری برای بافت‌های فرسوده، اعطاء وام‌های بسیار خوب، دستور بخشودگی عوارض قابل ملاحظه و همچنین در بحث تراکم در نظر گرفتن حداکثری تراکم است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان