//
کدخبر: ۷۶۰۳ //
سروری در جلسه شورای شهر؛

برخی، فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کنند

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: برخی به کشور خسارت زده و آبرو بردند و فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کردند، چرا آن‌ها عذرخواهی نمی‌کنند؟

برخی، فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کنند

به گزارش فرتاک نیوز،  پرویز سروری در نطق پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا با اشاره به اینکه دو نوع نگاه  پوپولسیمی و نگاه مبتنی براخلاق وجود دارد، اظهار داشت: اگر قرار است در حادثه پلاسکو کسی محاکمه شود، کسانی هستند که هنوز جرقه پلاسکو زده نشده بود، حرف از استعفای شهردار را به میان آوردند و این‌ها همان کسانی بودند که در فتنه 88 بزرگ‌ترین ضربه را به کشور زدند.

وی افزود: در این سال‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر، وجود رفتار انقلابی در بین مردم بود و همیشه به داشتن روحیه انقلابی تأکید داشتند.

 

سروری ادامه داد: شهردار دائم در محل حادثه حاضر بود، شهردار تهران 9 شبانه‌روز در کنار کارمندان و آتش‌نشانان فعالیت کرد و باید به سینه شهردار تهران مدال افتخار زد.

 

سروری با بیان اینکه حرف ما این است فتنه 88 در این کشور بزرگترین آسیب را به کشور زد و عده‌ای جانشان را از دست دادند، اما هیچ کسی از مردم عذرخواهی نکرد، برخی به کشور خسارت زده و آبرو بردند و فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کردند، چرا آن‌ها عذرخواهی نمی‌کنند؟

 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید منطقی به این مسأله نگاه کنیم، تصریح کرد: آن آقایی که مقاله می نویسد و غیرمنصفانه رفتار می کند، باید پاسخگو باشد، ضمن آن‌که باید به این مهم دقت کنیم که در حادثه پلاسکو ما 2 مرحله داشتیم، نخست آواربرداری و سپس رسیدگی به علل آن حادثه، من در مرحله اول گفتم که باید از شهردار تشکر کنیم که جانانه در کنار نیروهایش ایستاد.

 

وی تصریح کرد: هر بار که تصویر حادثه را می دیدیم، شهردار حتی ماسک هم به صورتش نداشت،9 روز گازهای سمی را استشمام کرد و ثابت کرد که مدیری جهادی است و مثل جبهه‌های جنگ با حادثه پلاسکو برخورد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان