//
کدخبر: ۷۳۹۶ //
علیزاده خبر داد

تخریب اسکلت طبقه هفتم علاءالدین خطرات بسیاری در پی دارد

مدیر اجرایی ساختمان علاءالدین گفت: تخریب اسکلت و سازه طبقه هفتم این ساختمان باعث بروز خطرات بیشتری خواهد شد.

تخریب اسکلت طبقه هفتم علاءالدین خطرات بسیاری در پی دارد

به گزارش فرتاک نیوز، علی علیزاده مدیر اجرایی ساختمان علاءالدین در نشست خبری بررسی ایمنی و تجهیزات ضدحریق مجتمع تجاری علاءالدین که امروز(دوشنبه)برگزار شد، اظهار داشت: دستور العمل‌های ایمنی توسط سازمان آتش‌نشانی در 42 بند تدوین شد که در 3 نوبت نیز مورد بازبینی و در هر مرحله مورد تأیید قرار گرفت و در آخرین نوبت به وسیله مسئول بازدیدکننده اعلام شد. تمامی موارد مورد تأیید قرار گرفته است اما بعد از آن آتش نشانی از صدور تأییدیه نهایی خودداری کرده است.

 

وی بیان داشت: پس از این صادر نشدن مجوز از سوی آتش‌نشانی، مالکان ساختمان طی صدور چندین درخواست، نامه‌ای به سازمان مربوطه اعلام کردند که تمامی ضوابط را رعایت کردند و در صورت لزوم حاضر هستند تا هزینه سه شیفت آتش نشانی که به صورت شبانه روز در این ساختمان برای نگهبانی مستقر است را بپردازند.

 

علیزاده ادامه داد: در تاریخ 13 مرداد سال 93 براساس مستندات نه تنها از اعمال دستورات ایمن‌سازی سرباز زدیم، بلکه خواستار این شدیم که اگر مشکلی در بحث ایمنی ساختمان وجود دارد، به ما یادآور شوند تا آن را رفع کنیم.

 

مدیر اجرایی ساختمان علاءالدین تأکید کرد: این ساختمان در امر ساخت، حاصل تجربیات بیش از ده ها پاساژ بوده که در بحث تعویض نما درخواستی را از سوی آتش نشانی نداشته‌ایم و کامپوزیت را به میل خودمان اجرا کرده ایم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: جداسازی طبقه هفتم پاساژ ممکن است از هر خطری بیشتر این ساختمان را تهدید کند، چراکه این افراد تخریب کننده، کارشناس نیستند و حداقل نکات ایمنی رعایت نمی شود، به طوری که تاکنون دو بار آتش‌سوزی در این مکان رخ داده و حتی همین امروز بر اثر تخریب غیر اصولی نیز یکی از کارگران در این محل دچار سانحه شده است.

 

علیزاده تصریح کرد: اگر سازه ساختمان دچار لطمه و ستون ها برداشته شود، جان مغازه‌داران و مردم نیز به خطر می‌افتد.

 

مدیر اجرایی ساختمان علاءالدین افزود: طبقه هفتم ساختمان در سه مقطع کسب مجوز داشته و این ساختمان بسیار امن بوده و جزء 5 پاساژ برتر در ایمنی به شمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه در مقابل رأی دادگاه تسلیم هستیم، در پایان گفت: از توفیقات این پاساژ، اعتماد به جوانان است که به جای آن که با سرمایه‌داران بزرگ مواجه باشند، با اعتماد به جوانان مغازه‌ها را با اقساطی طولانی مدت به آن‌ها واگذار کرده و باعث افزایش حجم اشتغال‌زایی شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان