//
کدخبر: ۷۱۲۷ //

شهردار تهران به عنوان متهم، مجرم نیز شده است/۱۴ سال پیش تجهیزات آتش نشان ها در حد گاری بود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی می خواهند قالیباف پاسخگوی سیل سیستان و ریزش بهمن نیز باشد و او را مجرم می دانند.

به گزارش فرتاک نیوز ، پرویز سروری در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که هنوز مقصر حادثه پلاسکو مشخص نشده است، چرا باید شهردار تهران استعفا داده و یا عذرخواهی کند.

وی افزود: منتظر هستیم تا در رابطه با حادثه ریزش بهمن و یا سیل سیستان و بلوچستان نیز اعلام شود که قالیباف باید عذرخواهی کرده و استعفا دهد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه متهم در جلسه شورای شهر تهران مجرم شناخته شده است اظهارکرد: شهردار تهران به عنوان متهم، مجرم نیز شناخته شده و برخی از اعضای شورای شهر تهران وی را مقصر اصلی حادثه پلاسکو معرفی شده اند.

سروری در رابطه با مسائل مطرح شده پیرامون مدارک شهردار تهران خاطرنشان کرد: در رابطه با مدارک مسئولان شهرداری به ویژه شهردار مسائلی مطرح شده است. باید به این موضوع توجه شود که کرباسچی، شهردار اسبق تهران نیز مدرک فقه داشته و مدرک کارشناسی نداشته است.

وی تاکید کرد: در رابطه با آواربردای ها باید به سینه شهردار تهران مدال عالی چسبانده می شد. زیرا وی در صحنه حادثه حضور یافت.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران قالیباف را مدیری موفق دانست و اذعان کرد: قالیباف طی 14 سال پیش عملکرد قابل توجهی داشته است و این موضوع قابل کتمان نیست.

سروری در خصوص قضاوت های صورت گرفته در رابطه با تجهیزات آتش نشان ها اظهارکرد: آتش نشان ها به عنوان یک فرد متخصص باید پاسخگوی کمبود تجهیزات باشند و شهردار تهران و اعضای شورای شهر در این رابطه تخصص ندارند.

وی خاطرنشان کرد: 14 سال پیش تجهیزات آتش نشان ها در حد گاری بود اما امروز آتش نشانی تهران جزو بهترین سازمان های آتش نشانی در سطح منطقه است.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان