//
کدخبر: ۶۹۹۴ //
فرهادی در نشست شورای اداری استان:

طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود

فرماندار تهران در نشست شورای اداری استان از تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین به طور کامل تا 10روز آینده خبر داد.

طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست شورای اداری شهرستان تهران که در روز شنبه 16بهمن در محل فرمانداری تهران برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: وجود 240 هزار شهید، 500 هزار جانباز و 47 هزار نفر آزاده ماحصل این انقلاب است که برگرفته از انقلاب کربلا است.

 

وی افزود: این انقلاب آنقدر ارزش دارد که بیشتر از این می‌توان بهای آن را پرداخت.

 

فرهادی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: استقرار و مشارکت‌ مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب از مهمترین دستاوردهای این انقلاب به شما می‌رود، در طول 38 که از انقلاب می‌گذرد 34 انتخابات در کشور برگزار شده که 2 انتخاباتش در سال آینده برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: یک انتخابات در کشور حتی در طول 8 سال جنگ تحمیلی به تاخیر نیافتاد و همه ارکان نظام در این انتخابات حق انتخاب داشتند چه در خبرنگان و یا مجلس شورای اسلامی و اوج آن انتخاب جمهوری اسلامی در زمان امام راحل بود.

 

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه مردم سالاری کشورمان در دنیا بی‌نظیر است گفت: اوج مشارکت مردم در اداره حکومت و تداوم آن است که امروز شاهدیم این مردم در انتخابات سازندگی کشور و راهپیمایی‌ها و هرجا که نیازمند وحدت و یکپارچگی باشد حضوری چشم‌گیر دارند.

 

وی افزود: در روزهایی اخیر نیز شاهد این اتحاد مردم بودیم که در زمان فوت آیت الله هاشمی در مراسم تشییع‌اش حاضر شدند و حتی در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان به خوبی وحدت خود را به جهان نشان دادند و این در جای خود قابل تحسین است.

 

فرماندار تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات شورای اداری استان در بخش آموزش و پرورش گفت: در گذشته تعداد تحصیل‌کردگان در برخی از شهرستان‌ها به اندازه انگشتان دست بود اما امروزه بیش از 5میلیون دانش‌آموز تحصیل می‌کند.

 

وی افزود: امروز بیش از 50درصد بودجه کشور بر اساس مالیات تقسیم می‌شود و در بخش سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها نفت نقش چشم‌گیری داشته است.

 

وی با اشاره به تولیدات کشاورزی در کشور گفت: در گذشته فقط 24 میلیون تن تولید کشاورزی داشتیم اما امروز بیش از 120میلیون تن تولیدات کشاورزی مان افزایش یافته است که به همین میزان در بخش‌های معادن، فولاد، سیمان و غیره به همین صورت افزایش تولید داشتیم.

 

فرماندار تهران با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در طول 3 سال گذشته تصریح کرد: یکی از این دستاوردها فروش نفت است که در گذشته زیر 2 میلیون بشکه تولید داشتیم که امروز به 4میلیون بشکه رسیده است.

 

فرهادی همچنین گفت: امسال دومین سال است که به بخش خودکفایی گندم رسیده‌ایم و نزدیک به 3میلیون تن این کالای استراتژیک را صادر می‌کنیم و از تورم بالای 40درصد به نرخ تک رقمی رسیدیم.

 

فرماندار تهران با بیان اینکه تثبیت قیمت‌ها و بازار کار مهم است گفت: درطول این 3 سال در ایام عید نگرانی‌ برای تهیه کالا و مایحتاج مردم وجود نداشته است.

 

فرهادی با اشاره به مسئله ناامنی در کشورهای منطقه گفت: امروز شاهدیم که دشمنان نظام سعی دارند با برداشت‌های متفاوتی ناامنی را به بخش داخلی کشور هدایت کنند اما امنیت کشورمان برقرار و نیروی انتظامی ، شورای تأمین استان، شورای عالی ملی با نگهبانی و حراست باعث امن ساختن کشور هستند.

 

وی با اشاره به پروژ‌ه‌های عمرانی استان گفت: نزدیک به 48 پروژه عمرانی با اعتبار 833میلیارد تومان آماده افتتاح است که تا امروز 37 پروژ‌ه‌ آن افتتاح و مابقی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

فرهادی با اشاره به حادثه اخیر ساختمان پلاسکو و زحمات شبانه‌روزی که امدادگران در آن منطقه انجام دادند گفت: در طول آواربرداری این ساختمان 30هزار تن نخاله جمع‌آوری شد و همه این اقدامات با هماهنگی و انسجام کامل امدادگران و شورای تأمین استان انجام شد.

 

فرماندار تهران با اشاره به وضعیت ساختمان علاءالدین و احداث غیر اصولی طبقه هفتم این ساختمان تصریح کرد: در سال 91 حکم تخریب علاءالدین از سوی شهرداری صادر شد و شورای تأمین استان و فرمانداری پیگیری وضعیت این ساختمان بودند و کمیسیون ماده 100نیز بر غیر اصولی بودن این طبقه اذعان داشت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به دستورات و حکم‌های تخریبی که صادر شد تا امروز 100درصد دیوارهای طبقه هفتم این ساختمان برداشته شده و مابقی در طول 10روز آینده تخریب خواهد شد.

 

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: وجود 2هزار و 500حکم تخریب در طول 3سال گذشته بی‌نظیر است و این نشان از این دارد که شورای تأمین استان و دستگاه‌های مسئول با هماهنگی و انسجام سعی در تأمین امنیت استان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان