//
کدخبر: ۶۳۵۵ //
در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان؛

تحقیق و تفحص در محل آوارهای خارج شده از پلاسکو ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت : حضور پر شور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان و بزرگداشت یاد و خاطره آنها، انگیزه ما را برای خدمت به مردم صد چندان کرده است.

تحقیق و تفحص در محل آوارهای خارج شده از پلاسکو ادامه دارد

به گزارش فرتاک نیوز، «سید جلال ملکی» عصر امروز - چهارشنبه- در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان در مدرسه عالی شهید مطهری، درباره تداوم تفحص در محل حادثه پلاسکو گفت: عملیات در محل ساختمان پلاسکو پایان یافته است، اگر تحقیق و تفحصی وجود دارد در محل دیگری است که آوارهای خارج شده از پلاسکو به آنجا منتقل شده است و دستگاه های مربوطه در این زمینه اطلاع رسانی می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن قدردانی از تمام ملت ایران به ویژه مردم پایتخت بیان کرد: حادثه پلاسکو با همه تلخی و اندوهی که داشت باعث افزایش همدلی بین مردم شد.

ملکی با اشاره به پیام های تسلیت مردم به خانواده شهدای آتش نشان در مراسم امروز گفت: ما هر چه داریم پس از لطف خدا، از دعای مردم و شهدا است.

 آیین بزرگداشت شهدای آتش نشان امروز با حضور رئیس جمهوری و مسئولین کشوری و لشگری و مدیران شهری و جمع کثیری از مردم شهر تهران در کنار خانواده 16 شهید حادثه ساختمان پلاسکو در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد.

ساختمان 54 ساله پلاسکو در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه (30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفای حریق، ساختمان ناگهان فروریخت.

پس از 9 روز تلاش امدادگران، پیکرهای 15 شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج و توسط آزمایش های پیکرشناسی و DNA شناسایی شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو به جان خود را از دست دادند.

این شهدا روز دوشنبه (11 بهمن ماه) بر روی دستان مردم تهران از مصلای امام خمینی(ره) تشییع و در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان