//
کدخبر: ۶۰۴۲۵ //

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) +جزئیات

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) در جریان است و لحظه به لحظه بر بار ترافیکی افزوده می‌شود.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) +جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در حال حاضر، اوضاع آمد و شد وسایل نقلیه در محور هراز پرتراکم و نیمه‌سنگین است و در برخی نقاط مانند محور جاجرود، رودهن، آزادراه تهران- پردیس رو به سنگینی است.

 

وی گفت: در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع)، تردد انواع وسایل نقلیه نیمه‌سنگین و با تراکم بالای تردد در جریان است.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی استان تهران رخ نداده است، افزود: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر در هنگام آغاز سفر و همچنین پایان سفر می‌توانند از ورود به ترافیک‌های سنگین در ساعات پیک ترافیک جلوگیری و با این اقدام جریان ترافیکی عادی و روان را در محورها برقرار کنند.

 

محبی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو بار ترافیکی تا ساعات آینده افزایش خواهد داشت؛ بنابراین لزوم رعایت مدیریت سفر الزامی است.

 

وی اضافه کرد: تردد در محورهای شمالی استان برقرار است اما رانندگان در صورت برخورد با ترافیک صبر، شکیبایی و حوصله داشته باشند و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز خودداری کنند؛ زیرا مأموران پلیس راهور به‌صورت آماده‌باش صددرصدی در محورها حضور دارند و با این‌گونه تخلفات برخورد خواهند کرد.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: مسافران قبل از آغاز سفر تجهیزات زمستانه به‌خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ زیرا در صورت بارش شدید از تردد وسایل نقلیه فاقد این تجهیزات در محورها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: روزپلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان