//
کدخبر: ۶۰۱۳۳ //
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی پیش‌بینی خبر داد؛

دمای هوا در کرمانشاه فردا افزایش می یابد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود فردا با افزایش دما در همه این مناطق روبه‌رو باشیم؛ اما از روز جمعه و شنبه شاهد افت دما خواهیم بود.

دمای هوا در کرمانشاه فردا افزایش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

 احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای مناطق زلزله‌زده، با اشاره به اینکه شرایط در استان کرمانشاه تا پایان هفته آتی پایدار پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: در چند شب گذشته حدود ۱۲ تا ۱۳ درجه نوسان دما داشتیم. در برخی شهرها و روستا، درجه هوا به منفی یک هم رسیده است اما در شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین دما بین ۹ تا ۱۲ درجه سانتیگراد بوده است.

 

وظیفه افزود: پیش‌بینی می‌شود فردا با افزایش دما در همه این مناطق روبه‌رو باشیم؛ اما از روز جمعه و شنبه شاهد افت دما خواهیم بود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود: از روز یکشنبه و دوشنبه موج جدیدی وارد کشور می‌شود که استان کرمانشاه و مناطق غربی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و انتظار می‌رود از یک‌شنبه شب ۲۸ آبان و روز دوشنبه ۲۹ آبان شاهد بارش باران در مناطق زلزله زده باشیم.

 

وظیفه در پایان تاکید کرد: از روز یکشنبه در کشور عراق شاهد وزش باد هستیم که ممکن است این مسئله در مناطق مرزی ایران و مناطق زلزله زده، موجب ایجاد گرد و غبار شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان