//
کدخبر: ۵۹۹۳۰ //

همه راه‌های کرمانشاه و ایلام باز است

معاون راهداری سازمان راهداری کشور گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان‌های کرمانشاه و ایلام باز هستند.

همه راه‌های کرمانشاه و ایلام باز است
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالهاشم حسن‌نیا اعلام کرد: صبح امروز کلیه واحدهای مستقر در استان‌های آسیب دیده کار خود را برای پیگیری وضعیت و بهبود شرایط تردد در استان‌های زلزله زده آغاز کرده‌اند و خوشبختانه در حال حاضر تمامی محورهای این استان‌ها باز بوده و در آنها تردد انجام می‌شود.

 

به گفته وی، شرایط طوری فراهم شده تا در این جاده‌ها امکان تردد خودروهای امداد رسانی و تردد برای جابه‌جایی مصدومان فراهم شود.

 

معاون راهداری سازمان راهداری کشور درباره‌ی وضعیت آسیب‌های احتمالی وارد شده به جاده‌های این استان‌ها نیز توضیح داد: قطعا زلزله شب گذشته آسیب‌هایی را به بعضی محورها وارد کرده، اما خوشبختانه هیچ یک از آنها تاثیراتی جدی که منجر به مسدود شدن طولانی مدت جاده‌ها شود نشده و شرایط طوری برنامه ریزی شده که آسیب‌های احتمالی وارد شده به برخی جاده‌ها نیز در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شده و اجازه استفاده حداکثری از آنها را بدهد.

 

حسن‌نیا درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین و امکان به وجود آمدن ترافیک در استان‌های زلزله زده نیز اظهار کرد: خوشبختانه بخش قابل توجهی از زائران در حال حاضر به کشور بازگشته‌اند و هیچ ترافیک یا مشکلی در استان‌های زلزله زده در این رابطه وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان