//
کدخبر: ۵۷۴۵ //

خیابانی به نام آیت الله هاشمی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک فوریت طرح الزامی شهر تهران برای نامگذاری اتوبان رسالت یا یکی از معابر اصلی تهران به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به تصویب رسی

به گزارش فرتاک نیوز، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ؛ با اشاره به دستور جلسات سیصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با اشاره به تقدیر و تکریم از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو اظهار داشت: همه اعضای شورای شهر از مردم و شهروندان عزیز درخواست دارم تا فردا از ساعت 8:30 صبح در مصلی تهران برای قدردانی از زحمات این جان‌فشانان شرکت کنند.

 

وی با اشاره به یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به نامگذاری اتوبان رسالت و یا یکی از معابر اصلی شهر تهران به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: فوریت این طرح در این جلسه به تصویب رسید.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این طرح برای بررسی نامگذاری به کمیسیون‌ها ارسال می‌شود و کمیسیون نامگذاری معابر باید قبل از بررسی دقیق یکی از معابر که در شأن و شایسته جایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باشد را به اسم وی نامگذاری و پیشنهاد را صحن شورا بیاورد.

 

تقی‌پور با معرفی انتخاب یکی از شورای شهر جهت عضویت در ستاد جمعیت شهر تهران اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران معصومه آباد جهت عضویت در این ستاد انتخاب شد.

 

وی به بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: با توجه به تکمیل طرفیت تعدادی از قطعات قدیمی بهشت زهرا(س) برای انتقال دست یافت این اصلاحیه با نظر اعضا این لایحه قطعی شد و بعد از تأیید به مراحل اجرا خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان