//
کدخبر: ۵۲۳۶۳ //

برگزاری ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری خبر داد.

برگزاری ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌محمد اکبری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و اجرایی شدن ۷۰۰ برنامه، اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه برون سازمانی و ۲۰۰ برنامه درون سازمانی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه عنوان کرد:  نمایشگاه دفاع مقدس در مصلای امام خمینی شهرستان شهرکرد افتتاح خواهد شد.

 

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: در روز جمعه سی و یکم شهریورماه جاری راس ساعت ۸ صبح در مقابل ساختمان استانداری رژه نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

 

اکبری با بیان اینکه جنگ نرم امروز یکی از نیازهای ضروری جامعه است، بیان کرد: برای به تصویر کشیدن جنایات داعش و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری و صداسیمای استان مستند داعش در شهرکرد ساخته شده که در مصلای امام خمینی شهرکرد پخش می‌شود.

 

وی بیان کرد: از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس می توان به برپایی خیمه‌ سلامت، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مجمع بسیج، برگزاری پیاده‌روی، تقدیر از ایثارگران، سرکشی از خانواده‌های شهدا اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: در نمایشگاه دفاع مقدس اقداماتی در راستای اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، جنگ نرم و فضای مجازی و همچنین سلاح‌ و جنگ‌ افزارها به نمایش گذاشته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان