//
کدخبر: ۵۱۲۷۴ //
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تشریح کرد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۲ مرحله/ وجود بانک اطلاعاتی دقیق از دانش‌آموزان فقیر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره​ به برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو مرحله ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در میادین اصلی شهر و دفاتر کمیته امداد سراسر کشور و ۱۹ مهر ماه در مدارس کل کشور گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف افزایش حس نوعدوستی و جلب مشارکت‌های خیران در زمینه حمایت‌های تحصیلی و آموزشی ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 2 مرحله/ وجود بانک اطلاعاتی دقیق از دانش‌آموزان فقیر
به گزارش فرتاک نیوز،

علی محمد ذوالفقاری با اشاره به اینکه شرکت در جشن عاطفه‌ها تمرین نوعدوستی و نیکوکاری است، افزود: یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور درس نیکوکاری و کاهش سن خیر و احسان و ترویج بین کودکان و دانش آموزان است؛ بطوریکه امسال جشن عاطفه‌ها در کودکستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

 

وی به وجود مکانیسم‌های مختلف شناسایی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مددکاران کمیته امداد به دلیل خدمات مددکاری که در طور سال به نیازمندان ارائه می‌کنند، در جریان همه جوانب نیازمندی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد قرار گرفته و با ثبت و ضبط این نیازها به شناخت و شناسایی وسیعی از موارد نیازمندی این خانواده‌ها رسیده‌اند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه کمیته امداد آمادگی پذیرش خدماتی غیر از مشارکت‌های نقدی و کالا را از خیران دارد، افزود: امسال حضور بیش از پیش مراکز علمی آزاد در جشن عاطفه‌ها مورد تاکید است؛ چراکه جامعه هدف و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد انتظار دارند مراکز علمی آموزشی آزاد که توانایی ارائه آموزش‌های رایگان به خانواده‌های ایتام را دارند با حضور در این طرح ملی آمادگی خدمت رسانی به نیازمندان را به این نهاد اعلام کنند.

 

وی با اعلام آمادگی کمیته‌امداد از دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها یادآور شد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها شامل پوشاک و لوازم التحریر ‌به نیابت از آنان ‌در مناطق دور از دسترسی که امکان حضور خیر وجود ندارد با این هدف که هیچ کودکی نباید بخاطر فقر از تحصیل بازبماند، تا قبل از سال تحصیلی جدید در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار خواهد گرفت. ‌

 

ذوالفقاری توصیه مهم و اساسی کمیته امداد به خیران را مشارکت در قالب کمک‌های نقدی دانست و گفت: در صورتی که خیران بتواند بیشترین خدمات خود را در قالب کمک‌های نقدی جهت توزیع بین نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند، در واقع قدرت انتخاب را به نیازمندان داده‌اند تا آنها بتوانند نسبت به تهیه لوازم ضروری مایحتاج خود اقدام کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: کمیته امداد بانک اطلاعاتی دقیقی از نیازمندان و دانش آموزان فقیر در سراسر کشور در اختیار دارد.

 

شایسته ذکر است حامیان و خیرانی که تمایل به شرکت غیر حضوری در جشن ملی عاطفه‌ها را دارند می‌توانند از طریق کد ‌#۱*۸۸۷۷*، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه، واریز به حساب ۳۳۳۳نزد بانک ملی و یا مراجعه به سایت emdad.ir‌مشارکت‌های نقدی خود را به راحتی پرداخت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان