//
کدخبر: ۵۰۶۰۱ //
در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد

از لزوم نظارت اخلاقی بر رانندگان سرویس مدارس تا یکسان‌سازی ظاهر سرویس‌ها

اعضای شورای شهر درخصوص وضعیت سرویس مدارس توضیحاتی را ارائه کردند و مقررشد تا معاون حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه بعدی شورا به سوالات اعضا در مورد وضعیت سرویس مدارس پاسخ دهد.

از لزوم نظارت اخلاقی بر رانندگان سرویس مدارس تا یکسان‌سازی ظاهر سرویس‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

حق‌شناس پس از استماع گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در مهرماه با بیان اینکه درخواست می‌شود شکل ظاهری سرویس‌های مدارس یکسان شود، گفت: متأسفانه شاهد هستیم هر خودرویی سرویس مدرسه می‌شود و پیشنهاد می‌شود، پراید، پیکان و پژو از سیستم سرویس مدارس حذف شود و سرویس مدارس شکل واحدی به خود بگیرد.

 

وی افزود: با یکسان‌سازی نوع سرویس مدارس، مردم و عابران نیز متوجه خواهند شد که این خودرو سرویس مدارس است و محتاطانه‌تر عمل می‌کنند.

 

همچنین شهربانو امانی نیز با بیان اینکه نظارت فیزیکی در سرویس مدارس برعهده سازمان تاکسیرانی است اما نظارت اخلاقی برعهده چه کسی است؟ گفت: با خبر شدیم 22 درصد از قرارداد مبلغ قرارداد رانندگان سرویس به مدرسه تعلق می‌گیرد و تنها 75 درصد از پول به رانندگان می‌رسد که برای ین قشر زحمتکش (رانندگان) مناسب نیست و باید پیگیری شود.

 

 در پایان این بخش، به علت درخواست زیاد اعضای شورا، مبنی بر طرح سوال از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مقرر شد پورسیدآقایی در جلسه بعدی شورا، مهمان شورای شهر شود تا به سوالات پاسخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان