//
کدخبر: ۴۴۱۵۲۸ //
استاندار کرمانشاه:

تداوم،تعالی و عزت انقلاب نیازمند حضور مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است

استاندار کرمانشاه درهمایش "بیمه اجتماعی حق همگانی" گفت: تداوم،تعالی و عزت انقلاب نیازمند حضور مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است.

تداوم،تعالی و عزت انقلاب نیازمند حضور مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز است
به گزارش فرتاک نیوز،

 "همایش بیمه اجتماعی حق همگانی" صبح امروز(۲۱ دی) با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

"محمدطیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در ابتدای این مراسم اظهار کرد: بیمه یکی از ضرورت‌های زندگی امروز است که با توجه به نیازهای موجود در فضای جامعه به ضرورت قطعی تبدیل شده است.

 وی یکی از موهبت‌هایی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به مردم هدیه شده است را توجه به رفاه و آسایش آنها دانست و افزود: در حال حاضر با تلاش جمعی و همراهی مردمی، استان کرمانشاه در پوشش همگانی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و در تعداد بیمه شده‌های فعال نیز رتبه دوم  کشور را داریم.

استاندار کرمانشاه در ادامه، تداوم، تعالی و عزت انقلاب را نیازمند حضور همه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز عنوان کرد و بیان داشت: طی ۵۰ روز مانده به انتخابات باید برای تداوم این انقلاب تلاش کنیم.

صحرایی اضافه کرد: بر‌اساس تعبیر مقام معظم رهبری عرصه انتخابات لیله‌قدر نظام است و در این زمینه در انتخابات یک روز رای می‌دهیم و نتایج آن یک عمر با ما خواهد بود. امیدوارم به برکت آگاهی و بصیرت مردم استان کرمانشاه افتخار بزرگی بر افتخارات استان افزوده شود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان