//
کدخبر: ۴۳۷۴۷۱ //

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنچیر چرخ در محورهای کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه رانندگان خودروهای شخصی و عمومی لازم است در فصل زمستان زنجیر چرخ همراه داشته باشند، گفت: از تردد خودروهایی که فاقد این تجهیزات باشند در راه های کرمانشاه جلوگیری خواهد شد.

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنچیر چرخ در محورهای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "عبدالحسین زارع " اظهار داشت: طرح زمستانی سال 1402 از بیستم آذر شروع و تا بیستم اسفند ادامه خواهد یافت و در این مدت خودروهای شخصی و عمومی ناوگان حمل بار و مسافر موظف می باشند تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: ممکن است در مبدأ سفر شرایط آب و هوایی مساعد باشد ولی در بین مسیر وضعیت تغییر کند، بنابراین لازم است رانندگان با آمادگی سفر خود را شروع کنند که از الزامات آن همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطلاع از وضعیت جوی مسیر سفر می باشد.

سرپرست پلیس راه کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس برابر مقررات و با هدف افزایش ایمنی سفرهای زمستانی هموطنان و جلوگیری از ایجاد خطر وسایل نقلیه فاقد تجهیزات زمستانی برای دیگران، مقابل پاسگاه های پلیس راه و تیم های گشتی این تجهیزات کنترل و در صورت همراه نداشتن اعمال قانون و اجازه ادامه حرکت داده نخواهد شد.  

سرهنگ زارع افزود: در بسیاری از موارد رانندگانی که تجهیزات زمستانی همراه ندارند هنگام بارش ها و لغزنده شدن جاده ها علاوه بر اینکه دیگر قادر به ادامه مسیر نیستند موجب اختلال در حرکت سایرین و به خطر انداختن ایمنی ترددها و طولانی شدن عملیات راهداری و برف روبی می گردند.

وی در پایان از حضور 100 تیم عملیاتی اصلی و پشتیبان پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در گردنه ها و جاده های برف گیر استان به صورت شبانه روزی به منظور کنترل ترددها و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان