//
کدخبر: ۴۲۸۸۳ //
جانشین فرمانده ناجا:

۲۶۴تن مواد مخدر کشف شد/دستگیری باندبین المللی موادمخدر در هرمزگان

جانشین فرمانده ناجا گفت: طی ۴ ماهه ابتدای امسال ۲۶۴ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد.

۲۶۴تن مواد مخدر کشف شد/دستگیری باندبین المللی موادمخدر در هرمزگان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار اسکند مومنی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از کشف ۱تن و ۹۲۰کیلوگرم مواد مخدر در استان هرمزگان در جمع خبرنگاران بیان داشت: ۲۶۴ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه ابتدای امسال توسط تمامی دستگاههای متولی در کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشت. که از مجموع کشفیات مواد مخدر ۲۳۵ تن توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

 

وی عنوان کرد: ۸۰ درصد کشفیات مواد مخدر در مرزهای شرقی و حاشیه کشور کشف شد که مربوط به ۵ استان است. ۶۹ درصد کشفیات مواد مخدر با کارهای اطلاعاتی و اشرافیت اطلاعاتی نیروی انتظامی در مرزهای جمهوری اسلامی است.

 

سردار مومنی خاطرنشان کرد: کشفیات، فعالیت ها و درگیری های نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر افزایش یافته است اما شهدای کمتری به نسبت فعالیت ها تقدیم جمهوری اسلامی کرده ایم.

 

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه تمرکز نیروی انتظامی بر بستن مرزها و حاشیه مرزها است، اظهارداشت: طی ۴ ماهه امسال ۲۱ تن انواع مواد مخدر در استان هرمزگان کشف شد اما همچنان نسبت به میانگین کشفیات کشوری کمتر است و با بسیج منابع و امکانات و اتخاذ شیوه های جدید شاهد افزایش کشفیات در استان هرمزگان خواهیم بود.

 

وی افزود: یک تن و ۹۲۰ کیلوگرم مواد مخدر مرتبط با یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر طی یک عملیات اطلاعاتی در استان هرمزگان کشف شد و نفر اصلی این باند در استان هرمزگان دستگیر و برخی از نفرات هم در سایر استانها شناسایی و دستگیر شدند.

 

سردار مومنی خاطرنشان کرد: این باند مواد مخدر را در لوله های بزرگ جاسازی کرده و قصد توزیع و ورود به عمق کشور و تهران را داشتند. اگر اشرافیت اطلاعاتی نیروی انتظامی نبود امکان شناسایی و دستگیری این باند امکان پذیر نبود.

 

وی در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه کمیته مقابله با مواد مخدر کشور در استان هرمزگان با حضور مسئولان کشوری و استانی، ابرازداشت: انشالله در سال جاری شاهد خبرهای خوبی در حوزه مقابله با مواد مخدر در استان هرمزگان خواهیم بود و با کارهای اطلاعاتی شاهد کشف و ضبط و انهدام باندهای موادمخدر خواهیم بود.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان