//
کدخبر: ۴۲۶۴۰۷ //
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای سامان‌دهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی مسیرهای اصلی استان خبر


اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 داریوش فرمانی روز یکشنبه ۱۶ مهرماه در جلسه رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه شخص وزیر موضوع سرویس‌های بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای این موضوع جدی کشوری همه مسئولان ادارات شهرستان و معاونت گردشگری باید پای کار باشند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان نظارت بر وضعیت سرویس‌های بهداشتی است، گفت: نصب تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهدشتی از طریق شهرستان‌ها در مسیرهای اصلی پیگیری شود.

او با اعلام اینکه در ایام اربعین بیش از ۵۰۰۰ بازدید نظارتی انجام شده است، افزود: در این ایام ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه سامان‌دهی و تجهیز تعدادی از سرویس‌های بهداشتی مسیر اربعین شد و برای ادامه این روند ۱۰ میلیارد ریال دیگر اختصاص یافته است.

فرمانی در ادامه به اهمیت بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: گزارش بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری با جدیت دنبال شود.

او افزود: گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند باید بهترین خدمات را دریافت کنند که بتوانند مبلغان خوبی برای استان باشند و این مساله مستلزم نظارت دقیق بر خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تاکید کرد: به دنبال جذب اعتبارات زیرساخت برای مجتمع‌های گردشگری و رفاهی بین‌راهی هستیم، مدیران شهرستان ضمن اولویت‌بندی اطلاعات نیاز دقیق را بررسی و به اداره‌کل اعلام کنند.

در سطح استان کرمانشاه ۱۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی فعال در غالب ۲۸۰ واحد به مسافران خدمات‌ ارائه می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان