//
کدخبر: ۴۲۵۱۷۲ //
طی شش ماهه سال‌جاری؛

بیش از یک تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف یک تن و 330 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه طی شش ماهه اول سال جاری خبرداد.


 بیش از یک تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به اهتمام ضابطین دستگاه قضایی برای برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان، اظهارکرد: در این راستا طی شش ماهه امسال بیش از یک تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بیشترین حجم مواد مخدر کشف شده در کرمانشاه با 667 کیلوگرم کشفیات مربوط به ماده مخدر تریاک است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از مجموع کشفیات مواد مخدر در سطح استان، 561 کیلوگرم ماده مخدر گل، 27 کیلوگرم ماده شیشه و هفت کیلوگرم ماده مخدر هروئین بوده است.

وی در ادامه از اعتیاد به عنوان یکی از معضلات مهم و آسیب های اجتماعی موجود در کرمانشاه نام برد و افزود: متاسفانه گرفتار شدن هر فرد در دام اعتیاد می تواند فروپاشی یک خانواده را به دنبال داشته باشد و معضلات اجتماعی بسیاری به همراه خواهد داشت.

کریمی تاکید کرد: دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون مماشات را با باندهای کلان قاچاق و توزیع مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده است.  

وی در ادامه بااشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با جرایم مواد مخدر و ضربه به بنیان مالی فروشندگان مواد مخدر در کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به کشفیات شش ماهه اول استان در حوزه مشروبات الکلی هم اشاره ای داشت و گفت: طی این مدت 43 هزار و 974 لیتر مشروبات الکلی دست ساز و 3717 قوطی مشروبات الکلی صنعتی دراستان کشف و ضبط شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان