//
کدخبر: ۴۱۹۴۳۱ //

۱۴۳طرح عمرانی هفته دولت در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار کرمانشاه گفت: 143 طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و 11 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

143طرح عمرانی هفته دولت در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا آمویی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 143 طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد و هفت طرح عمرانی نیز با اعتبار 400میلیارد تومان در کرمانشاه کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تشریح خدمات و اقدامات دولت مردم در این شهرستان، جهاد تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است افزود: 10 طرح شاخص سرمایه‌گذاری و اقتصادی با اعتبار 491 میلیارد تومان و اشتغالزایی 336 نفر در هفته دولت در شهرستان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

آمویی با اشاره به افتتاح گازرسانی به 74 واحد صنعتی با اعتبار 14میلیارد تومان بیان کرد: در هفته دولت مشعل گاز 32 روستا در شهرستان کرمانشاه با اعتبار 54میلیارد تومان روشن خواهد شد تا 785 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

این مقام مسئول احداث پست سیار برق 63کیلوولت دوم قره سو با اعتبار 75میلیارد تومان، احداث پست سیار 63کیلوولت سراب قنبر با اعتبار 50میلیارد تومان، ایستگاه پمپاژ، احداث مدول اول تصفیه خانه شهرک زاگرس با اعتبار 23میلیارد تومان و خط انتقال مخزن چمن به مخزن جمهوری با اعتبار 50میلیارد تومان را از طرح‌های هفته دولت در کرمانشاه بیان کرد.

آمویی افزود: در هفته دولت بخش پت اسکن بیمارستان امام رضا(ع) با اعتبار 100میلیارد تومان و ساختمان مراقبتهای ویژه بیمارستان فارابی با اعتبار 46میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کرمانشاه در مورد طرحهای شاخص اشتغالزایی در این شهرستان گفت: طرح ایزوپنتال با اعتبار 141میلیارد تومان 70 نفر، طرح تولید پروفیل و لوله پی وی سی با اعتبار 55میلیارد 40 نفر، طرح تولید خوراک آبزیان با اعتبار 36میلیارد 40 نفر، طرح بسته بندی غلات با اعتبار 20میلیارد 60 نفر و طرح توابد ظروف اسفنجی با اعتبار 136میلیارد تومان 40نفر اشتغالزایی دارد.

آمویی با اشاره به افتتاح مجتمع گردشگری دشت بهشت سراب قنبر با اشتغالزایی 20 نفر گفت: در هفته دولت در شهرستان کرمانشاه طرح پرواربندی گوساله 500 رأسی با اعتبار 10میلیارد تومان و اشتغالزایی 10 نفر و طرح پرورش گوسفند داشتی 500 رأسی با اعتبار 25میلیارد تومان و اشتغالزایی 3 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان