//
کدخبر: ۴۱۸۴۹۵ //
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با اشتغالزایی ۶۷۹نفر در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ازافتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با اشتغالزایی ۶۷۹نفر در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با اشتغالزایی ۶۷۹نفر در هفته دولت
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آستانه هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به مناسبت هفته دولت ۴۶ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۸۵میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

 مهندس علی چاله‌چاله با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح شامل ۴۰پروژه در زیر بخش های آب و خاک، باغبانی، دام و طیور ، صنایع تبدیلی و شیلات می باشند، خاطرنشان کرد:۶ طرح کشاورزی و دامپروری نیز عملیات اجرایی آنها در این هفته آغاز می‌شود.

مهندس چاله چاله در ادامه پروژه های زیر بخش آب و خاک را ۲۱ پروژه با حجم عملیات ۱۰۳۰هکتار و با اعتبار ۱۹میلیارد و ۴۰۸میلیون تومان و اشتغالزایی ۳۴۱نفر، زیر بخش باغبانی ۳پروژه در سطح ۳هکتار با اعتبار ۱۰میلیارد و ۲۹۵میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۰نفر، زیر بخش دام و طیور ۶پروژه با ظرفیت ۲ هزار و۳۳۶ تن با اعتبار ۲۳میلیارد و ۵۹۷میلیون تومان و اشتغال ۲۵نفر، زیر بخش صنایع تبدیلی ۸پروژه با حجم عملیات ۶۷ هزار و ۱۵۰ تن با اعتبار ۳۰۱میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان و اشتغال ۲۶۳نفر و ۲پروژه شیلاتی با اعتبار۳میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان با اشتغال ۴نفر برشمرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح کشاورزی و دامپروری طی هفته دولت در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح ها در حوزه پرواربندی گوساله، گلخانه، پرواربندی گاو شیری، بسته بندی خشکبار، کارخانه روغن کشی و پرورش گوسفند داشتی می‌باشد.

چاله چاله در پایان گفت: با شروع عملیات اجرایی این  شش طرح کشاورزی و دامپروری برای ۳۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان