//
کدخبر: ۴۱۷۴۹۲ //
استاندار کرمانشاه در گفت‌وگوی اختصاصی با فرتاک نیوز:

تلاش برخی افراد برای تغییر مدیریت‌ها همچنان وجود دارد/ نمایش تراز رسانه‌های فاخر جایگاه "فیک‌نیوز‌ها" را ویران می‌کند

استاندار کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با فرتاک نیوز گفت: تلاش برخی افراد برای تغییر مدیریت‌ها همچنان وجود دارد اما مسیر خود را ادامه می‌دهم و از حق مردم برای بهره‌برداری از نظام مدیریتی کارآمد،کوتاه نمی‌آیم.


تلاش برخی افراد برای تغییر مدیریت‌ها همچنان وجود دارد/ نمایش تراز رسانه‌های فاخر جایگاه "فیک‌نیوز‌ها" را ویران می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

گفت و گوی اختصاصی استاندار کرمانشاه  با فرتاک نیوز را در ادامه می خوانید:

رابطه‌ کاری‌ام با دانشگاه امام‌صادق (ع) قطع شده است

"محمدطیب صحرایی" در گفت‌گوی اختصاصی با فرتاک‌نیوز با اشاره به موضوع قطع همکاریش به عنوان عضو هیات علمی  دانشگاه امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: هرچند برایم فرقی نمی‌کند که مسئولیتم امروز به اتمام برسد یا چند سال دیگر، ولی خدمتگزاری به مردم برایم مهم و با اهمیت است و پیش از اینکه به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی شوم رابطه‌ کاری‌ام را با دانشگاه امام صادق (ع) قطع کرده‌ام و موضوع مطرح شده در مورد حکم دیوان عدالت اداری و کناره‌گیری از کار،در مورد من قابل اجرا نیست.

تغییرات مدیریتی بدون ارزیابی و در کوتاه مدت با روال اداری کشور سازگار نیست

استاندار کرمانشاه در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک، که چرا در انتصاب مدیران تعلل می‌کنند و آیا این تاخیر و درنگ به دلیل دخالت شخص یا اشخاصی است نیز گفت: یکی از مهترین نکات در انتخاب مدیران را ارزیابی دقیق و ویژه میدانم و معتقدم تغییرات مدیریتی بدون ارزیابی و در کوتاه مدت با روال اداری کشور سازگار نیست.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی به وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ملی برای تغییر مدیران استانی داده شده و روال بررسی در حال انجام است و به مرور تغییرات مدیریتی شکل خواهد گرفت.

تغییر مدیران نباید با تخریب همراه باشد

صحرایی اضافه کرد: گاهی تغییرات مدیریتی   لازمه ارتقا کیفیت و سرعت‌عمل بیشتر است اما در این تغییرات باید احترام مدیران حفظ گردد و زحماتشان نادیده گرفته نشود. همچنین تغییر مدیران نباید با تخریب همراه باشد، بلکه نحوه خداحافظی با مدیریت پیشین باید باعث ایجاد انگیزه و توان مضاعف در مدیریت جدید گردد.

تلاش و دخالت برخی افراد برای تغییر مدیریت‌ها در استان همچنان وجود دارد

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: هرچند پیشنهادات و تلاشهای برخی از افراد برای تغییر مدیریت‌ها در استان همچنان وجود دارد اما مسیر خود را ادامه می‌دهم و از حق مردم برای بهره‌برداری از نظام مدیریتی کارآمد،کوتاه نمی‌آیم.

IMG_20230816_074300_129

 هیچ استانداری در تمامی زمینه‌ها تخصص نداشته و ندارد من هم مستثنی نیستم

وی افزود: در ادوار گذشته هم هیچ استانداری در تمامی زمینه‌ها تخصص نداشته و ندارد و من هم از این موضوع مستثنی نیستم.

از نظرات افراد همفکر و منتقد در انتصابات استقبال می‌کنم

این مقام مسئول اذعان داشت: انتخاب مدیران دارای فرایندی منطقی است که باید به آن توجه شود و در این زمینه از نظرات افراد همفکر و منتقد استقبال می‌کنم و با جمع‌بندی و سنجش نظرات موافق و‌ مخالف آنها، به نتیجه نهایی خواهم رسید.

تغییرات مدیریتی نباید باعث تلاطم و توقف در مسیر خدمتگزاری شود

وی یادآور شد:تعداد تغییرات مدیریتی در استان در زمان مدیریت بنده کم نبوده و همچنان هم در حال اجرا است اما این تغییرات نباید باعث تلاطم و توقف در مسیر خدمتگزاری شود.

لازمه مدیریت مطلوب، داشتن تعهد و تخصص در کنار هم است

 صحرایی در پاسخ به این سوال که معیار انتخاب مدیران از نظر او، داشتن تعهد است یا تخصص نیز گفت: تخصص و تعهد تفکیک‌ناپذیر است و اینکه بگوییم کسی صرفا تعهد دارد ولی تخصص ندارد و بالعکس قابل قبول نیست، بلکه لازمه مدیریت مطلوب داشتن تعهد و تخصص در کنار هم است.

برای تغییر هیچ مدیری در استان قول نداده‌ام

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به قول‌های تغییر برخی مدیران استان از سوی استانداران پیشین نیز گفت: برای تغییر هیچ مدیری در استان قول نداده‌ام و همواره تلاشم این بوده که از بدنه استان بهترین همراهی را دریافت نمایم.

از هیچ تخلفی حمایت و چشم‌پوشی نمی‌کنم

وی در پاسخ به سوال دیگری از سوی خبرنگار فرتاک مبنی بر تخلفات مدیران و زیرمجموعه‌های آنها در دستگاه‌های دولتی نیز گفت: تخلفات عنوان شده با ارائه مستندات محکمه پسند را پیگیری و با آن برخورد قانونی خواهم کرد و از هیچ تخلفی حمایت و چشم‌پوشی نمی‌کنم.

استاندار کرمانشاه در پاسخ به دغدغه خبرنگار فرتاک در زمینه مشکلات پیش‌روی خبرنگاران در استان نیز گفت: طی چند روز گذشته با شنیدن دغدغه‌های برخی از رسانه‌ها، تعدادی از آنها از جمله؛ پرداخت مطالبات رسانه‌ها، ارائه قانونمند آگهی‌ها، فعال شدن روابط عمومی‌ها و ارتباط‌گیری با رسانه‌ها را در شورای اداری مطرح کردم و پیگیر این مسائل خواهم بود.

رسانه‌ها با هویت‌جمعی و پیگیری مسائل مهم  "فیک‌نیوزها" از چرخه فعالیت خارج کنند

صحرایی افزود: رسانه‌های استان با شکل‌گیری هویت جمعی، پیگیری مسائل مهم و دوری از پراکندگی می‌توانند فیک‌نیوز‌ها و رسانه‌های غیر مجاز را از چرخه فعالیت خارج نمایند.

مشخص شدن تراز رسانه‌های فاخر جایگاه فیک‌نیوز‌ها را ویران می‌کند

وی هم‌جهت شدن و پیگیری موضوعات مهم استان از سوی خبرنگاران را زمینه‌ساز رفع مشکلات و مشخص شدن ارزش و بهای رسانه‌ها در بازار رسانه‌ای دانست و‌گفت: مشخص شدن تراز رسانه‌های فاخر جایگاه فیک‌نیوز‌ها را ویران می‌کند و مدیران نیز به خاطر حفظ آبرو با این رسانه‌ها ارتباط نخواهند گرفت.

 

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان