//
کدخبر: ۴۰۲۵۸۷ //

مدیران برتر روابط عمومی کرمانشاه معرفی شدند   

با حضور استاندار و معاونت سیاسی استانداری از ۱۳ مدیر برتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه تجلیل شد.

مدیران برتر روابط عمومی کرمانشاه معرفی شدند

  
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش معرفی و تجلیل از  مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه امروز (سوم خرداد‌ماه) با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و مدیران روابط عمومی استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه وظیفه روابط‌عمومی‌ها جلوه‌گر ساختن سازمان‌ها و ادارات است گفت داشتن صداقت و بیان حقیقت در این میان مهم و ضروری است.IMG_20230524_202803

محمدطیب صحرایی افزود: روابط عمومی‌ها باید اولویت کارهای رسانه‌ای خود را حق وحقیقت قرار دهند و در کنار آن چشم بینا، گوش شنوا و  مشاور امین سازمانشان باشند.

 صحرایی اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها و سازمان‌ها با علم و اگاهی از سوی روابط عمومی‌ها را امری پسندیده عنوان کرد و بیان داشت: معرفی خدمات مثبت به مردم باعث ایجاد امیدواری در جامعه خواهد شد. 

IMG_20230524_202801

وی تلاش رسانه و روابط عمومی را در نشان دادن خلاء‌های موجود، عظمت‌ها و آسیب‌ها ضروری دانست و افزود: این تلاش‌ها باید در راستای حرکت رو به جلو باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از فعالین عرصه ارتباطات و رسانه‌ها درخواست کرد: در کنار تیزبینی، ریزبینی و نکته‌سنجی جامعه را با انگیزه، امید و حرکت بمباران کنند.

وی ایجاد امید در استان را زمینه‌ساز رشد مادی و معنوی دانست و گفت: در مجموعه استان کارهای خوبی در حال شکل‌گیری است، با نشان دادن نقاط ضعف و قوت در رشد کرمانشاه اثر‌گذار باشید.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیران برتر روابط عمومی استان معرفی و با اهدا لوح تقدیر، تندیس و هدیه از آنها تجلیل شد.IMG_20230524_202807

 لازم به ذکر است؛ معیارهای پیشنهادی برای انتخاب مدیران برتر روابط عمومی شامل ارتباط مناسب و مستمر با رسانه ها و پاسخگویی، خلاقیت و ابتکار در اطلاع رسانی، اطلاع رسانی در پیام رسان ها بویژه داخلی، پاسخ به شبهات و سوالات مطرح شده در فضای مجازی، فعال بودن در مناسبت‌ها و رویدادهای مهم، استفاده از ظرفیت های مغفول اطلاع رسانی و تبیین، برگزاری نشست های خبری و دیدار و هم اندیشی با رسانه‌ها، پرهیز از تبلیغات نابجا و دارای تاثیر منفی بود که در این میان ۱۳ مدیر روابط عمومی برتر با انتخاب ۶۱ مدیر و فعال رسانه‌ای استان انتخاب شدند.

اسامی مدیران برتر و نام ادارات آنها به شرح ذیل است؛

۱- حامد بهرامیان؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی

۲- افشین شورچه؛ سازمان جهاد کشاورزی 

۳- رضا شیرزادی؛ اداره کل آموزش و پرورش

۴- سجاد سلیمانی؛ فرمانداری کرمانشاه

۵- حامد دمیاد؛‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

۶-فرهاد الیاسپور؛ شرکت گاز استان

۷- حسین مسکنه؛ شهرداری منطقه یک

۸- ایوب محمدی؛ جمعیت‌هلال‌احمر

۹- معصومه شاکری؛ جهاد دانشگاهی

۱۰- معین یزدانی؛ سازمان حمل‌و نقل مسافر

۱۱- فرشید صالحی؛ اداره کل راه و شهرسازی

۱۲- امیررضا همایون دولتشاهی؛ شهرداری کرمانشاه 

۱۳- سلطان‌مراد شهبازپور؛ با ۳۰ سال سابقه در مدیریت روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان