//
کدخبر: ۴۰۰۰۳ //
جعفرپور خبر داد

آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های مدل ۸۶ / وام ۲۰ میلیونی برای رانندگان تاکسی

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از امروز ثبت نام تاکسی های مدل 86 در طرح نوسازی آغاز شده است.

آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های مدل 86 / وام 20 میلیونی برای رانندگان تاکسی
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر جعفرپور مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور؛ اظهارداشت: از امروز ثبت نام تاکسی‌های مدل 1386 آغاز شده است.

 وی افزود: با توجه به عمر 10 ساله تاکسی‌ مدلهای 86 فرسوده به شمار رفته‌اند و در همین راستا طرح نوسازی برای تاکسی‌ها آغاز شده و تسهیلاتی برای مالکان تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های گفت: در این راستا 20 میلیون وام با سود 16 درصد به رانندگان تاکسی که در این طرح ثبت نام کردند پرداخت می‌شود و 5 هزار تومان به عنوان گواهی اسقاط و لاشه خودرو به تاکسی ها پرداخت می‌شود و مابقی هزینه تمام شده یک تاکسی توسط تاکسیران پرداخت می‌شود.

 جعفرپور عنوان کرد: بیش از 20 هزار تاکسی مدل 86 حائز شرایط ثبت نام در طرح نو سازی در کل کشور می‌باشند همچنین متقاضیان برای ثبت نام می‌بایست از طریق سارمان تاکسیرانی در شهراهای بزرگ و یا دفاتر حمل و نقل در شهرهای کوچک پیگیری کنند.

 مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری در پایان بیان کرد: قرار است تا با کمک دولت تا پایان سال 96 ،38هزار  تاکسی نوسازی شوند که حدود بیش از 20 هزار تاکسی مدل 86 و مابقی مدل 85 به قبل است.

وی افزود: روند نوسازی در دوره فعلی در طول فعالیت تاکسیرانی در کشور بی سابقه یوده است و از این حیث رکورد نوسازی شکسته شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان