//
کدخبر: ۳۹۸۸۷۹ //
استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری:

کرمانشاه بیش از کار نیازمند فرهنگ‌کار است/ معلمین با الگو‌سازی فرهنگ استان را ارتقا دهند

استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری گفت:کرمانشاه بیش از کار نیازمند فرهنگ‌کار است.


کرمانشاه بیش از کار نیازمند فرهنگ‌کار است/ معلمین با الگو‌سازی فرهنگ استان را ارتقا دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری که شامگاه (سیزدهم اردیبهشت) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: استان کرمانشاه با وجود تمام مشکلات دارای ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ای است.

"محمد‌طیب صحرایی" یکی از ظرفیت‌های هنگفت استان را حضور ۳۷۰ هزار دانش‌آموز، ۲۶هزار معلم فعال و ۳۶‌هزار پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: در بلند مدت هیچ برنامه‌ای به جز تعلیم و تربیت ارزش نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه معلمین باید به سمت تمدن نوین اسلامی گام بردارند نیز گفت: معضل مهم و اساسی استان و کشور در حال حاضر شرایط سخت اقتصادی است و در ابتدا باید این شرایط را به وضعیت مطلوب برسانیم .

صحرایی افزود: کرمانشاه بیشتر از کار به فرهنگ کار نیازمند است و نقش معلم در این فرهنگ‌سازی کارساز خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه الگوسازی از بزرگان و فرهیختگان استان را امری ضروری در راستای اعتلای فرهنگ و توسعه استان عنوان کرد و گفت: معرفی انسان‌های بزرگ همچون آیت‌الله نجومی، دکتر محمد کرمانشاهی، پروفسور شمسی‌پور، پروفسور خدایی و... باید در دستور کار قرار گیرد و از این طریق با شناسایی شخصیت‌های فاخر استان، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی نیز ارتقا می‌یابد.

وی در گوشه‌دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده در استان نیز گفت: با برگزاری ۲۲ جلسه متمرکز و گفتگو با ۹۹۰ مالک در حال‌حاضر میزان تخصیص زمین برای ساخت مسکن ملی استان بیش از صد‌درصد است.

استاندار کرمانشاه از جمله دیگر اقدامات انجام شده در استان را جمع‌آوری ۱۶۰۰ معتاد متجاهر و تخصیص زمین به فرهنگیان عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس توافقات انجام شده، قرار است از محل مولد‌سازی اردوگاه بین‌المللی، همچون اردوگاه شهید باهنر تهران و اردوگاه شهید بهشتی اصفهان در کرمانشاه ساخته شود که باعث توسعه فرهنگی استان خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

IMG_20230503_232846_648

IMG_20230503_232904_408

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان