//
کدخبر: ۳۹۶۵۴ //
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری :

هیات ایرانی در عراق در حال مذاکره با مقامات فرودگاه نجف است / نتایج فردا مشخص می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام هیاتی به نجف برای مذاکره درباره رفع مشکلات بوجود آمده شرکت های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه نجف خبرداد.

هیات ایرانی در عراق در حال مذاکره با مقامات فرودگاه نجف است / نتایج فردا مشخص می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا جعفرزاده در باره نتایج مذاکرات انجام شده درجلسه هفته گذشته در تهران گفت: بعد ازبرگزاری جلسات بین سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت های هواپیمایی، نمایندگان شرکت های هواپیمایی ایرانی و مدیرعامل فرودگاه نجف و هیات همراه در تهران ،مقرر شد جهت پیاده سازی تصمیمات مثبت اتخاذ شده، جلسات تخصصی با حضور کارشناسان طرفین در اسرع وقت در نجف اشرف برگزار شود که امروز هیات اعزام شده از سوی شرکت های هواپیمایی ایرانی و سازمان هواپیمایی کشوری در نجف در این باره جلسه خواهند داشت که نتایج آن فردا به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا نتایج مذاکرات به نفع شرکت های هواپیمایی ایران تمام خواهد شد گفت: امیدواریم چون آنها چاره ای جز این ندارند که مشکل بوجود آمده را رفع کنند.

جعفر زاده اظهارداشت در جلساتی که تا کنون برگزار شده است تصمیماتی مبنی بر ضرورت ارتقای کیفیت ارائه خدمات در فرودگاه نجف، کاهش هزینه پروازهای ایرانی در فرودگاه و به تبع آن کاهش هزینه های سفر هوایی زائران ایرانی عتبات عالیات مطرح شد که با رویکردی مثبت مورد توجه مدیریت فرودگاه نجف قرار گرفت.

چندی پیش فرودگاه نجف شرکت های هواپیمایی را به پرداخت عوارض گمرکی از دهم تیرماه امسال، به ازای هر پرواز 85 دلار و هر صندلی پرواز 15 دلار ملزم کرده و این مساله موجب افزایش هزینه های شرکت های هوایی شده و پرواز در این مسیر را برای آنها غیراقتصادی کرده است.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان