//
کدخبر: ۳۹۶۰۰۹ //
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه:

۲۱۵ روستا و۲۲۳ واحد صنعتی در سال‌جاری گاز‌رسانی می‌شوند/ مطالبات ۴۲۵ میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکین

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به یک شهر، 215 روستا و 223 واحد صنعتی در سال‌جاری خبر داد.

215 روستا و223  واحد صنعتی در سال‌جاری گاز‌رسانی می‌شوند/ مطالبات 425 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکین
به گزارش فرتاک نیوز،

‌"ناصر حسینی" در گفتگویی با فرتاک نیوز به گازرسانی شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته یک شهر (ریجاب)،207 روستا و 317 واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شدند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال نیز گازرسانی به یک شهر (ازگله)، 215 روستا و 223 واحد صنعتی متقاضی گاز در دستور کار این شرکت قرار دارد و در صورتی که واحدهای صنعتی دیگری نیز متقاضی باشند گازرسانی به این واحدها نیز انجام خواهد گرفت.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه مطالبات این شرکت از مشترکین بخش‌های خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و دولتی در سال گذشته را از بیش از یکهزار میلیارد تومان عنوان کرد و‌ گفت: در حال حاضر مبلغی از این مطالبات پرداخت شده و این مبلغ به  425 میلیارد تومان رسیده است.

حسینی همچنین میزان مصرف گاز در سال 1401 را 5/3 دهم میلیارد متر‌مکعب عنوان کرد و افزود: این میزان مصرف نسبت به سال 1400حدود 20 درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد:‌ در زمستان سال 1401 و در روزهای اوج مصرف با اعمال محدودیت برای صنایع عمده، شامل نیروگاه‌ها ،صنایع سیمان و.... مصرف روزانه به 15/5 میلیون متر‌مکعب رسید.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان