//
کدخبر: ۳۹۵۲۹۸ //

بازگشت بیش از ۵۰ میلیارد ریال به حساب مالباختگان با اقدام پلیس فتا کرمانشاه

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان کرمانشاه در سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال به‌صورت فوری و قبل از شکایت اولیه مالباختگان به‌حساب آن‌ها عودت داده است.

  بازگشت بیش از 50 میلیارد ریال به حساب مالباختگان با اقدام پلیس فتا کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علی عباسی کسانی" اظهار داشت: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان کرمانشاه در خردادماه سال گذشته 1400 و باهدف پاسخ به تیکت های ارسالی در سامانه فوریت‌های سایبری، راهنمایی و مشاوره‌های تلفنی، اقدام اولیه در خصوص کلاه‌برداری اینترنتی و مزاحمت‌های اینترنتی راه‌اندازی شد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 41 هزار نفر به‌صورت تماس تلفنی و 600 نفر از طریق اینترنت در کلیه ساعات شبانه‌روز با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کرده و به سؤالات و مشکلاتشان رسیدگی شده که این امر در کاهش روند جرم و رسیدگی سریع به پرونده‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

سرهنگ کسانی ادامه داد: یکی از اقدامات مؤثر پلیس فتا در مرکز فوریت‌های سایبری رسیدگی سریع و بدون فوت وقت به جرائمی همچون برداشت از حساب و کلاهبرداری سایبری است که در این راستا مبلغ بیش از 50 میلیارد ریال که از 482 نفر کلاهبرداری شده بود در پی اقدام فوری و سریع این مرکز به‌حساب مالباختگان عودت گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان