//
کدخبر: ۳۹۴۰۳ //

از جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد تا باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است

از جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد تا باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

*باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است

محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: افتتاح باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است تا فرزندان‌ ما بتوانند از این فرصت فرهنگی و علمی به خوبی استفاده کنند.

 

*گره‌های کور شهر تهران با روحیه‌ پرکار فعلی مرتفع شود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل گوناگون شهر تهران همچنان باید با روحیه شاداب و پرکار فعلی دنبال شود تا گره‌های کور شهر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه قالیباف شهردار تهران اعلام کرده که به روزهای پایانی کار خود نزدیک می‌شود، افزود: امیدوارم که ایشان هرجا که هستند سرزنده و فعال کار کنند و از وجود وی در نظام جمهوری اسلامی به خوبی استفاده شود، چرا که در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی کشیدند و همچنین پس از دفاع مقدس نیز با تلاش‌های به هنگام، سنجیده و با روحیه مدیریتی خلاق کارهای زیادی انجام دادند.

*قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران گفت: سرنوشت صنعت نشر ایران در خطر است و یکی از دلایل آن وضعیت اقتصادی خانواده‌هاست.

وی با بیان اینکه با افزایش سرانه‌های فرهنگی می توانیم گام های مهمی برای توسعه فرهنگ برداریم، افزود: با افزایش سرانه‌های فرهنگی می‌توانیم به گردشگرانی که برای دیدن مکان های مختلف به این شهر می آیند در کنار موزه دفاع مقدس، باغ کتاب تهران را نشان بدهیم و بگوییم قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد.

*پیش بینی برگزاری جشنواره دایره خلاق در سطح بین المللی

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: برای استفاده از ایده های جوانان در سطوح جهانی می توانیم این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

 

*جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد

سید محمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: جشنواره هایی از جنس دایره خلاق می تواند فرصت ریسک کردن و نمایش توانمندی برای جوانان را فراهم کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان