//
کدخبر: ۳۹۳۷۱ //
سازمان تعزیرات حکومتی در هفته ای که گذشت؛

از کشف ۵۰۰ کیلو گوشت فاسد از یک کبابی در پایتخت تا قیمت نداشتن کالا در صدر تخلفات صنفی

در این بخش خبری به مهمترین اخبار تعزیرات در هفته ای که گذشت اشاره می شود.

از کشف 500 کیلو گوشت فاسد از یک کبابی در پایتخت تا قیمت نداشتن کالا در صدر تخلفات صنفی
به گزارش فرتاک نیوز،

*کشف 500 کیلو گوشت فاسد از یک کبابی در پایتخت

 بهمن حسن بیگی، رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت:روز گذشته در قالب گشت سیار با حضور دستگاه های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دامپزشکی استان و بازرسی نظارت اصناف از یک رستوران در جنوب شرق تهران بازدید به عمل آمد.

 وی با بیان اینکه در این بازرسی مشخص شد که این رستوران در تهیه و پخت غذا از گوشت‌های فاسد و غیربهداشتی استفاده کرده است، ادامه داد: 500 کیلو گوشت فاسد و غیر قابل مصرف از این کبابی کشف و معدوم شد.

 حسن بیگی با تاکید بر اینکه  این رستوران به دلیل  رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی مراجع قضایی پلمپ شد، گفت: ارزش ریالی تخلف این کبابی 40 میلیون ریال برآورد شده است.

 

* قیمت نداشتن کالا در صدر تخلفات صنفی

بهمن حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران  اظهار داشت: ۹ اکیپ بازرسی در قالب طرح نظارتی به سطح شهر اعزام شدند.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت‌ها اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه در حق خزانه دولت محکوم شدند.

 

* محکومیت 2 میلیاردی واحدهای صنفی متخلف

 بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان  اظهار داشت: 83 اکیپ در قالب گشت سیار به مدت 7 روز از 4 تا 10 تیر ماه در تهران جهت بازرسی و نظارت به سطح شهر اعزام شدند.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی در این گشت‌ها حضور داشتند.

 وی با بیان اینکه روز گذشته یک هزار و 32 واحد مورد بازرسی قرار گرفت، تاکید کرد: با احراز تخلف برای 142 واحد، پرونده تخلفاتی تشکیل شد و پس از سیر مراحل قانونی برای 129 پرونده حکم صادر و پرونده مختومه شد.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت جریمه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 436 میلیون ریال در حق خزانه دولت محکوم شدند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان