//
کدخبر: ۳۸۸۳۱۶ //

پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت اتوبوس‌ در کرمانشاه برای سفرهای نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مسافران می‌توانند به دو صورت اینترنتی یا حضوری و با مراجعه به پایانه‌ مسافربری شهید کاویانی و یا دفاتر فروش، بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت اتوبوس‌ در کرمانشاه برای سفرهای نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال آماده شدن برای ایام نوروز و ارائه خدمات بهینه به کاربران جاده‌ای در حوزه حمل و نقل و راهداری هستیم.

وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل دو دوره نظارت داریم؛ یکی زیرساخت‌های پایانه‌ها با هماهنگی دستگاه‌ها از جمله شهرداری و مابقی دستگاه‌های عضو و دیگری به بخش حمل و نقل برمی‌گردد که تمامی ناوگان را به هر نحو برای استفاده مردم آماده می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از اول اسفندماه این امکان فراهم شده که مردم با مراجعه به سامانه تخصصی شرکت‌ها یا سامانه سفر برای پیش‌فروش بلیت مراجعه کنند. بلیت‌ها از ۲۴ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه پیش‌فروش می‌شود.

وی افزود: مسافران می‌توانند به دو صورت  اینترنتی یا حضوری و با مراجعه به پایانه‌ مسافربری شهید کاویانی و یا دفاتر فروش، بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

کرمی یادآور شد: در حال حاضر هم در سطح جاده نواقصی که در زمستان برای راه‌ها ایجاد شده در حال رفع نقص هستیم، از جمله تابلو علائم، خط‌کشی‌ها، نصب تابلوهاو زیباسازی ورودی جاده‌ها در مسیر عبور کاربران انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان