//
کدخبر: ۳۸۷۷۴۱ //
باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام گرفت؛

آیین بهره‌برداری و گازرسانی به شهر ریجاب و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو

آیین بهره‌برداری و گازرسانی به شهر ریجاب و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت سیزدهم برگزار شد.


آیین بهره‌برداری و گازرسانی به شهر ریجاب و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین بهره‌برداری و گازرسانی به شهر ریجاب و۲۷ روستای شهرستان دالاهو امروز (چهارم‌اسفندماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار کرمانشاه، نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو،سرپرست شرکت گاز استان و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

ناصرحسینی در این مراسم با اشاره به اینکه از ۳۵ شهرستان استان کرمانشاه ۳۳ شهرستان از نعمت گاز‌طبیعی برخوردارند و تنها شهر سومار است که قابلیت گازرسانی ندارد و شهرستان ازگله نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از ۲۵۴۵ روستای استان ۲۳۰۵ روستا قابلیت گاز رسانی دارند و در حال حاضر۲۰۲۱ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

حسینی ضریب نفوظ گاز در سطح شهری را ۹۹/۹ دهم درصد و ضریب نفوظ گاز در سطح روستایی را بیش از ۹۰ درصد عنوان کرد و گفت: در سالجاری ۲۳۰ روستا و ۳۰۳ واحد صنعتی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

IMG_20230223_111001_422

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: ضریب نفوظ گاز در شهرستان دالاهو پیش از این در سطح پایینی قرار داشت امروز ضریب نفوظ در شهرها به ۱۰۰ درصد و ضریب نفوظ روستایی نیز به ۴۲ درصد رسیده‌است.

وی یادآور شد: هم اکنون در سطح شهرستان دالاهو ۱۳۹ روستا وجود دارد که از این تعداد ۱۳۰ روستا قابلیت گاز‌رسانی دارند و هم‌اکنون نیز عملیات گازرسانی به ۷۵ روستا انجام شده و ۵۴ روستا هم در دست اقدام است که امیدواریم در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: در آیین بهره‌برداری از پروژه گاز‌رسانی به شهرستان ریجاب و ۲۷ روستای دالاهو که با اعتبار ۶۴۵ میلیارد ریال امروز برگزار شد ۲۲۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

خبرنگار: طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان