//
کدخبر: ۳۸۲۰۶۷ //
استاندار کرمانشاه:

حضور فعال بانوان در جامعه ارزشمند واثر‌گذار است/ منتظر قهرمان نباشیم، برای آبادی کرمانشاه همه باید تلاش کنیم

استاندار کرمانشاه در نشست هم‌اندیش نقش بانوان در توسعه استان گفت: حضور فعال بانوان در جامعه ارزشمند واثر‌گذار است.

حضور فعال بانوان در جامعه ارزشمند واثر‌گذار است/ منتظر قهرمان نباشیم، برای آبادی کرمانشاه  همه باید تلاش کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد‌طیب صحرایی در نشست هم‌اندیشی نقش بانوان در توسعه استان که عصر امروز ( ۲۲ دی‌ماه) به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن که با حضور تعدادی از بانوان ورزشکار، نخبه، اساتید و دانشجویان، جامعه پزشکی، گروههای جهادی و... برگزار شد اظهار کرد: استان کرمانشاه برای رشد و رسیدن به تعالی نیازمند استفاده از اعضای اثر‌گذار در جامعه است و با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند حضور فعال آنها نتیجه‌ای اثرگذار به همراه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید شان و منزلت والای بانوان در جامعه حفظ گردد افزود: همه بانوان باید به زن بودن خود افتخار نمایند تا دیگران نیز این شان والا را حفظ نمایند.

صحرایی به بانوان حاضر در این نشست یادآور شد: نباید منتظر قهرمان باشیم برای داشتن کرمانشاهی آباد و زیبا همه ما باید تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: کرمانشاه به امید نیازمند است باید با امید واقعی و نه امید واهی تلاش نماییم تا مشکلات استان مرتفع شود.

 مقام ارشد استان در ادامه با اشاره به نقش تربیتی و انسان‌سازی بانوان در حوزه تربیت فرزندان نیز گفت: اگر استان کرمانشاه به درجه‌ای از رشد صنعتی،اقتصادی و... برسد اما کار مشارکتی شکل نگیرد روند نزولی پیدا خواهد کرد. پس کمک کنید فرهنگ‌ کار در کرمانشاه رشد کند و با اجرای کار‌های مشارکتی و همراهی منظم‌تر شود.

صحرایی احترام به والدین را زمینه‌ساز احترام به جامعه عنوان کرد و افزود: بانوان استان تلاش کنید فرزندانی با حیا به جامعه عطا نمایید تا شهری بدون خشونت و آرام داشته باشیم.IMG_20230112_184129

 استاندار کرمانشاه همچنین خاطر نشان کرد: جایگاه اجتماعی بانوان در جامعه بسیار ارزشمند است و نباید منتظر فرصت برای رسیدن به پست‌های مدیریتی باشند بلکه در عمل توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست از شش تن از مادران شهید استان تجلیل شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان