//
کدخبر: ۳۷۹۶۴۶ //

کرمانشاه میزبان ۷ شهید گمنام شد

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به ورود پیکر مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس به کرمانشاه، گفت: پیکر این شهدای گمنام روز سه شنبه(ششم دی) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در کرمانشاه تشییع خواهد شد.

کرمانشاه میزبان 7 شهید گمنام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار بهروز خوشبخت در گفت و گویی، با تشریح جزئیات برنامه‌های تشییع پیکر مطهر هفت شهید گمنام در استان، گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام از ساعت 10 صبح روز سه شنبه(ششم دی) از مقابل مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خوشبخت با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم وداع با این شهدای گمنام در بیش از 50 نقطه استان، گفت: مراسم وداع با شهدا در مسجد النبی(ص) کرمانشاه و شهرستان‌های مختلف استان، تشییع در روز شهادت حضرت زهرا(س) و خاکسپاری از برنامه‌های تشییع شهدا در استان خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: پیکر این شهدا در هفت نقطه شامل تیپ 181 زرهی شهرستان اسلام‌آبادغرب، تیپ واکنش سریع 35 در جیران‌بلاغ، مجتمع سازمانی شهید صیاد شیرازی، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه فرهنگیان، دانشکده فنی و حرفه‌ای خیابان شهید جعفری و یگان امنیت امام علی(ع) سپاه نبی اکرم(ص) به خاک سپرده خواهند شد.

خوشبخت گفت: زمان مراسم تدفین این شهدای والامقام به ترتیب روز چهارشنبه هفتم دی ماه ساعت ۹ صبح در دانشگاه فرهنگیان، ساعت یازده صبح در دانشکده فنی و حرفه‌ای و ساعت ۱۴ ظهر در تیپ ۳۵ نیروی واکنش سریع، روز پنجشنبه، هشتم دی ماه ساعت ۱۰ صبح در یگان امنیت سپاه و ساعت ۱۴ در محوطه مجتمع سازمانی شهید صیاد شیرازی، روز جمعه، هشتم دی ماه ساعت ۱۰ صبح در یگان ۱۸۱ زرهی اسلام آبادغرب و روز شنبه، ۱۰ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این هفت شهید گمنام به تازگی تفحص شده‌اند، گفت: سه شهید ۲۴ و ۱۸ و ۱۷ ساله در عملیات کربلای شش در سومار، دو شهید۱۷ و ۱۸ ساله در عملیات خیبر در جزیره مجنون و دو شهید ۱۷ و ۲۷ ساله در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده‌اند.

وی با دعوت از مردم شهیدپرور استان برای حضور پرشور در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام، ابراز امیدواری کرد، شاهد حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای والامقام باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان