//
کدخبر: ۳۶۴۷۹۵ //
استاندار کرمانشاه:

مداحان با اشعار خود نیاز سه میدان جها‌د اکبر، جهاد‌ اصغر و جهاد‌ تبیین را برطرف نمایند

استاندار کرمانشاه در نوزدهمین اجلاس بین‌ المللی تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی گفت:مداحان با اشعار خود نیاز سه میدان جها‌د اکبر،جهاد‌اصغر و جهاد‌تبیین را برطرف نمایند / عکس: بنفشه صالحی

مداحان با اشعار خود نیاز سه میدان جها‌د اکبر، جهاد‌ اصغر و جهاد‌ تبیین را برطرف نمایند
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری مقدم" در نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی که عصر امروز (اول شهریور‌ماه) به میزبانی کرمانشاه آغاز به کار کرد گفت: باعث افتخار است که میزبان پیرغلامان و مداحان اهل بیت در کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: امروز شمر زمان آمریکا، عربستان و وزیر جعلی رژیم صهیونستی است و داعشیانی که با پشتیبانی قدرت‌های جهانی مسلمانان را قتل‌عام می‌کنند و مداحان وظیفه دارند آنها را به مردم بشناسانند.

IMG_20220823_200756_269

امیری تصریح کرد:امروز جنگ در سه جبهه جهاد اکبر،جهاداصغر و جهاد تبیین در حال انجام است و نقش مداحان اینست که با اشعار خود نیاز این سه میدان را برطرف نمایند.

مقام ارشد استان تصریح کرد: علیرغم اینکه پرچم مقدس پیرغلامان طی دوماه گذشته به کرمانشاه رسید اما با تلاش واهتمام نماینده ولی فقیه‌ در استان و همه ادارات و ارگان‌های دولتی پای کار آمدند و به یمن ورود این پرچم مرز خسروی نیز بازگشایی شد.

IMG_20220823_200754_319

امیری‌مقدم مرز خسروی را راحترین مرز برای تردد زائرین به عتبات عالیات دانست و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای زائرین عتبات عالیات باشیم. 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان