//
کدخبر: ۳۶۴۷۴۸ //

جاده کندوان ۲ روز در هفته آینده مقطعی مسدود می شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس - کلاردشت گفت: جاده کندوان برای انجام عملیات راهداری، تعمیر و مرمت روزهای ۷ و ۸ شهریور ماه به صورت موقتی بسته می شود.

جاده کندوان ۲ روز در هفته آینده مقطعی مسدود می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی صفایی افزود: جاده کندوان به منظور اجرای عملیات پاکسازی و لق‌گیری ترانشه‌های باز ریزشی و عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تونل کندوان از روز دوشنبه هفتم تا سه شنبه هشتم شهریورماه از ساعت ۶ تا ۱۶ بسته خواهد بود.

وی افزود: این انسداد در راستای اجرای عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی در حد فاصل کف هزار چم تا سیاه بیشه و همچنین عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تونل کندوان انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه جاده کندوان در این مدت از مرزن آباد به سمت کرج بر روی تردد خودروها بسته خواهد شد، گفت که طبق اعلام راهداری استان‌های البرز و تهران، تردد خودروها از سمت کرج نیز از قطعه یک آزاد راه به سمت چالوس از ساعت ۶ تا ۱۶ مسدود می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت گفت: سه اکیپ مجهز در این بازه زمانی مشغول اجرای عملیات در مسیر ۲۰ کیلومتری کف هزارچم تا ولی آباد خواهند بود.

صفایی از کسانی که قصد عزیمت به پایتخت و بر عکس را در این دوره زمانی دارند خواست تا از محورهای هراز و فیروزکوه تردد کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان