//
کدخبر: ۳۴۷۵۱۸ //

تامین ۶۰۰ بسته معیشتی برای خانوارهای نیازمند کرمانشاهی در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)

در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی برای خانوارهای نیازمند تامین و 100 نفر از فرزندان ایتام به همراه خانواده میهمان ضیافت افطار و اطعام خیران مرکز نیکوکاری الزهرا(س) شهر کرمانشاه شدند.

تامین ۶۰۰ بسته معیشتی برای خانوارهای نیازمند کرمانشاهی در شب میلاد کریم اهل بیت(ع)
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برپایی گسترده تر سفره‌های اطعام در هفته اکرام و اطعام نیازمندان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: به همین مناسبت و در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی برای خانوارهای نیازمند با مشارکت خیران مرکز نیکوکاری الزهرا(س) شهر کرمانشاه تامین شد. 

ترکمانه تصریح کرد: این بسته ها در امتداد تهیه 25 هزار بسته معیشتی در پویش به عشق علی(ع) طی ماه مبارک رمضان امسال برای خانوارهای نیازمند تامین شده اند.

پیمان ترکمانه با یادآوری اینکه همچنین مقرر شده در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 110 هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند در استان طبخ شود، ادامه داد: همچنین در این شب مبارک بیش از 100 نفر از فرزندان ایتام به همراه خانواده میهمان ضیافت افطار و اطعام خیران نیک اندیش مرکز نیکوکاری الزهرا(س) شدند.

وی تاکید کرد: ارزش هر بسته معیشتی تامین شده برای خانوارهای مددجو در پویش به عشق علی(ع) بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان و ارزش هر پرس غذای طبخ شده نیز حداقل ۳۰ هزار تومان است.

پیمان ترکمانه با اشاره به آمادگی کمیته امداد استان کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردمی در ماه رمضان و به ویژه در هفته مبارک اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، ادامه داد: واریز کمک های نقدی به شماره کارت 6037991899939627، شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، اسکن کد QR و مراجعه به سایت الکترونیکی Kermanshah.emdad.ir  از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش به عشق علی(ع) است.

ترکمانه با تاکید بر اینکه دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در شهرستان های استان نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران است، گفت: نیکوکاران می توانند برای راهنمایی بیشتر با شماره های 38240776-083 و 38214636-083 تماس حاصل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان