//
کدخبر: ۳۴۲۵۵۴ //
با پیگیری فرتاک نیوز انجام گرفت؛

مسافربرهای برون شهری ضلع شرقی میدان آزادی کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

با پیگیری انجام گرفته توسط فرتاک‌نیوز؛ خودروهای مسافربر برون‌شهری که در ضلع شرقی میدان آزادی مستقر هستند ساماندهی می‌شوند.

 مسافربرهای برون شهری ضلع شرقی میدان آزادی کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 طی گفتگوی زنده‌ای در صفحه اینستاگرامی فرتاک‌نیوز کرمانشاه با سیدحجت موسوی اجاق عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه درخواستی مبنی بر ساماندهی مسافربرهای شخصی در ضلع شرقی میدان آزادی مطرح شد، که پس از این گفتگو با پیگیری عضو شورای شهر نشستی با مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌‌ ونقل مسافر شهر کرمانشاه برگزارشد.

سید حجت موسوی اجاق امروز (نهم اسفندماه) در گفتگوی دیگری با فرتاک نیوز از ساماندهی این خودروها خبر داد و اظهار کرد: در جهت رفاه حال همشهریان و جلوگیری از بی‌نظمی و آشفتگی این منطقه خودروهای مسافربر برون شهری زیر نظر سازمان حمل‌و نقل مسافر شهر کرمانشاه ساماندهی خواهند شد.

غلامرضا شهبازی مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر کرمانشاه نیز گفت: از سالیان گذشته خودروهای مسافربر شخصی جهت انتقال مسافران به شهرستان‌های‌ هرسین، نورآباد و... در ضلع شرقی میدان آزادی مستقر بوده‌اند که این موضوع همواره موجبات نارضایتی و اعتراض عده‌ای از کسبه و رانندگان تاکسی را در پی داشته‌ است.

وی افزود: با صحبت‌های انجام گرفته مقرر شد کانکس مدیریتی در ترمینال شماره یک اتوبوسرانی کرمانشاه مستقر گردد و این خودروها ساماندهی شوند.

شهبازی تصریح کرد: ساماندهی این خودروها سبب ایجاد امنیت خاطر مسافران، و جلوگیری از افزایش نرخ مصوب نیز خواهد شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان