//
کدخبر: ۳۲۳۷ //
معاون شهردار تهران خبر داد

تغییر مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه ساختمان پلاسکو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آماده باش امکانات، تجهیزات و ناوگان این حوزه جهت مدیریت تردد، پشتیبانی و رصد حادثه ساختمان پلاسکو خبر داد .

تغییر مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه ساختمان پلاسکو

تغییر مسیرهای خطوط اتوبوسرانی منتهی به محل حادثه ساختمان پلاسکو مازیار حسینی با اشاره به حادثه آتش سوزی و ریزیش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری گفت: از لحظه ی ابتدایی وقوع حادثه شورای مدیران و معاونین این حوزه با تشکیل جلسات بحران با رصد و مدیریت شرایط اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است .

معاون شهردار تهران تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با رصد آنی، از لحظه اول حادثه نسبت به ارسال اطلاعات لازم و هماهنگی امور اقدام کرده و به صورت مستمر ، آتش نشانی، اورژانس، راهنمایی رانندگی و سیستم های مختلف حمل و نقل عمومی را در جریان آخرین اطلاعات قرار داده است .

به گفته حسینی محدودیت های ترافیک ویژه ای در محدوده های حاشیه و منتهی به چهار راه استانبول و خیابان جمهوری پیش بینی شده که با هماهنگی و همراهی نیروهای راهور در خصوص اجرای آن اقدام می شود .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با دعوت از شهروندان به استفاده هرچه بیشتر از مترو یادآور شد ، با توجه به فعالیت های نیروهای امدادی و مدیریت بحران برخی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی با تغییر مسیر مواجه شده که این امر ممکن است تا اواسط هفته آینده تداوم داشته باشد که اطلاعات و نحوه تغییرات از طریق رسانه های گروهی و تابلو های محلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید .

حسینی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه دلخراش تأکید کرد شهروندان و به خصوص کسبه و ساکنین همجوار چهار راه استانبول می توانند با عدم حضور و به حدقل رساندن میزان تردد خود نیروهای امدادی و مدیریت بحران را در امداد رسانی بهتر و عادی سازی امور یاری کنند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان