//
کدخبر: ۳۱۷۲ //

ترویج مسئولیت اجتماعی شرکتی به مناسبت روز هوای پاک

اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی، بازدید رایگان و عیب یابی تاکسی ها ، تقدیر از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی و آموزش رانندگی صحیح بین خطوط از اهداف اجرایی این برنامه بود.

ترویج مسئولیت اجتماعی شرکتی به مناسبت روز هوای پاک

به گزارش فرتاک نیوز،به مناسبت روز ملی هوای پاک مصادف با 29 دیماه، ویژه برنامه ای با عنوان "هم میهن، آسمانت آبی" به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 شهرداری تهران ، دبیرخانه ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت های سازمان های مردم نهاد شهر تهران ، شرکت لبنی میهن و شرکت سایپا یدک برگزار گردید.

بر اساس این گزارش و به گفته موسوی مدیر مرکز خدمات اجتماعی این برنامه با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه سه انجام و در کنار انتقال پیام های آموزشی ، توزیع بروشور ، جمع آوری زباله های خیابانی و .... شرکت سایپا یدک در راستای مسوولیت های اجتماعی خود در این برنامه حاضر  و اقدام به بازدید رایگان از خودروهای تاکسی، تنظیم موتور و عیب یابی از خودورهای تولیدی گروه خودرو سازی سایپا در پایانه تاکسیرانی میدان ونک نمود ، همچنین شرکت لبنی میهن نیز از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر نموده و با فضاسازی مناسب در میدان ونک شهروندان تهرانی را در جهت مشارکت در داشتن آسمان آبی با رعایت استفاده از حمل و نقل عمومی دعوت نمود .

ترویج مسئولیت اجتماعی شرکتی به مناسبت روز هوای پاک

همچنین با مشارکت کانون آموزشگاه های رانندگی کشور مانور رانندگی صحیح در بین خطوط اجرا و شهروندان و رانندگان عزیز به رعایت عبور در بین خط سفید دعوت شدند .

ترویج مسئولیت اجتماعی شرکتی به مناسبت روز هوای پاک

 خانم احمدی فرد مدیر موسسه تسهیلگران راهبر ایرانیان که به عنوان هماهنگ کننده در این برنامه حاضر بود تداوم برنامه های مشارکتی بین سازمان های مختلف و سمن ها را در راستای ترویج و توسعه مسوولیت های اجتماعی شرکتی لازم بر شمرد و آمادگی این موسسه برای کمک به ترویج این برنامه ها را اعلام نمود.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان